REPOZITORIU UPSC

Aspecte metodologice privind formarea creativității muzicale la elevii de vârstă școlară mică în perioada achizițiilor instrumentale

Show simple item record

dc.contributor.author ONOFREI, Cornelia
dc.date.accessioned 2024-09-22T11:38:36Z
dc.date.available 2024-09-22T11:38:36Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation ONOFREI, Cornelia. Aspecte metodologice privind formarea creativității muzicale la elevii de vârstă școlară mică în perioada achizițiilor instrumentale. În: Probleme actuale ale științelor umanistice: Conferința Științifică Anuală a doctoranzilor cu participare internațională. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 152-156. ISBN 978-9975-46-849-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-849-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6642
dc.description Formarea creativității muzicale la ciclul primar vizează atât compoziţia, cât şi improvizaţia. Dar creativitatea nu apare spontan, ea se cultivă printr-o muncă susținută. O succesiune de situaţii creatoare poate favoriza operarea și aplicarea cunoștințelor asimilate, în contexte noi. În predare-învățare cadrul didactic trebuie să utilizeze forme active de învățare, iar printre acestea putem include învățarea euristică, învățarea bazată pe rezolvarea de probleme, jocul muzical. Ajustarea, revizuirea procesului creator este continuă și poate fi optimizată prin activități stimulatoare desfășurate cu colectivele de elevi încă de la clasele mici. en_US
dc.description.abstract The formation of musical creativity in the primary cycle aims at both composition and improvisation. But creativity does not appear spontaneously, it is cultivated through sustained work. A sequence of creative situations can favor the operation and application of assimilated knowledge in new contexts. In teaching-learning, the teacher must use active forms of learning, and among them we can include heuristic learning, learning based onThe formation of musical creativity in the primary cycle aims at both composition and improvisation. But creativity does not appear spontaneously, it is cultivated through sustained work. A sequence of creative situations can favor the operation and application of assimilated knowledge in new contexts. In teaching-learning, the teacher must use active forms of learning, and among them we can include heuristic learning, learning based on solving problems, playing music. The adjustment, revision of the creative process is continuous and can be optimized through stimulating activities carried out with groups of students from the early grades. solving problems, playing music. The adjustment, revision of the creative process is continuous and can be optimized through stimulating activities carried out with groups of students from the early grades. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Educație muzicală en_US
dc.subject Creativitate muzicală en_US
dc.subject Învățare euristică en_US
dc.subject Învățare bazată pe probleme en_US
dc.subject Joc muzical en_US
dc.subject Music education en_US
dc.subject Music Creativity en_US
dc.subject Heuristic Learning en_US
dc.subject Problem Based Learning en_US
dc.subject Music Game en_US
dc.title Aspecte metodologice privind formarea creativității muzicale la elevii de vârstă școlară mică în perioada achizițiilor instrumentale en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account