dc.contributor.author |
NEDELCU, Florica Cristina |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-22T11:16:54Z |
|
dc.date.available |
2024-09-22T11:16:54Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
NEDELCU, Florica Cristina. Organizarea conținuturilor în școlile primare: stimularea competențelor socio-umaniste. În: Probleme actuale ale științelor umanistice: Conferința Științifică Anuală a doctoranzilor cu participare internațională. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 140-144. ISBN 978-9975-46-849-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-849-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6639 |
|
dc.description |
Articolul discută importanța organizării conținuturilor în învățământul primar pentru dezvoltarea
competențelor socio-umaniste. Se subliniază adoptarea unei abordări pedagogice integrate și holistice, adaptată
nevoilor elevilor. Autorul oferă sugestii practice pentru crearea unui mediu de învățare care să faciliteze
dezvoltareaArticolul discută importanța organizării conținuturilor în învățământul primar pentru dezvoltarea competențelor socio-umaniste. Se subliniază adoptarea unei abordări pedagogice integrate și holistice, adaptată nevoilor elevilor. Autorul oferă sugestii practice pentru crearea unui mediu de învățare care să faciliteze dezvoltarea acestor competențe și să contribuie la creșterea personală și socială a elevilor. acestor competențe și să contribuie la creșterea personală și socială a elevilor. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article discusses the importance of content organization in primary education for developing sociohumanistic skills. Emphasizing the adoption of an integrated and holistic pedagogical approach, tailored to students' needs, the author provides practical suggestions for creating a learning environment that facilitates the development of these skills and contributes to students' personal and social growth. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Organizare |
en_US |
dc.subject |
Competențe practice |
en_US |
dc.subject |
Abordare integrată |
en_US |
dc.subject |
Content organization |
en_US |
dc.subject |
Practical skills |
en_US |
dc.subject |
Integrated approach |
en_US |
dc.title |
Organizarea conținuturilor în școlile primare: stimularea competențelor socio-umaniste |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |