Abstract:
The article discusses the importance of content organization in primary education for developing sociohumanistic skills. Emphasizing the adoption of an integrated and holistic pedagogical approach, tailored to students' needs, the author provides practical suggestions for creating a learning environment that facilitates the development of these skills and contributes to students' personal and social growth.
Description:
Articolul discută importanța organizării conținuturilor în învățământul primar pentru dezvoltarea
competențelor socio-umaniste. Se subliniază adoptarea unei abordări pedagogice integrate și holistice, adaptată
nevoilor elevilor. Autorul oferă sugestii practice pentru crearea unui mediu de învățare care să faciliteze
dezvoltareaArticolul discută importanța organizării conținuturilor în învățământul primar pentru dezvoltarea competențelor socio-umaniste. Se subliniază adoptarea unei abordări pedagogice integrate și holistice, adaptată nevoilor elevilor. Autorul oferă sugestii practice pentru crearea unui mediu de învățare care să faciliteze dezvoltarea acestor competențe și să contribuie la creșterea personală și socială a elevilor. acestor competențe și să contribuie la creșterea personală și socială a elevilor.