REPOZITORIU UPSC

Teatrul social – o metodă alternativă de evaluare formativă a rezultatelor școlare

Show simple item record

dc.contributor.author FIODORCIUC, Daniela
dc.date.accessioned 2024-09-22T09:06:35Z
dc.date.available 2024-09-22T09:06:35Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation FIODORCIUC, Daniela. Teatrul social – o metodă alternativă de evaluare formativă a rezultatelor școlare. În: Probleme actuale ale științelor umanistice: Conferința Științifică Anuală a doctoranzilor cu participare internațională. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 103-107. ISBN 978-9975-46-849-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-849-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6630
dc.description Ca urmare a schimbărilor socioeconomice şi culturale ale lumii în care trăim apare necesitatea de a aborda din altă perspectivă procesul de evaluare în educație, care trebuie să fie interactiv și motivant pentru învățare. De aceea, sunt recomandate și alte posibilităţi, nonformale, de a-i pregăti pe elevi să răspundă adecvat la schimbările societăţii. Astfel, o tehnică formativă de evaluare a rezultatelor învățării este și teatrul social, care presupune consolidarea și evaluarea cunoștințelor elevilor. Deci se face legătura dintre formalul lecțiilor predate și punereCa urmare a schimbărilor socioeconomice şi culturale ale lumii în care trăim apare necesitatea de a aborda din altă perspectivă procesul de evaluare în educație, care trebuie să fie interactiv și motivant pentru învățare. De aceea, sunt recomandate și alte posibilităţi, nonformale, de a-i pregăti pe elevi să răspundă adecvat la schimbările societăţii. Astfel, o tehnică formativă de evaluare a rezultatelor învățării este și teatrul social, care presupune consolidarea și evaluarea cunoștințelor elevilor. Deci se face legătura dintre formalul lecțiilor predate și punerea lor în practică prin intermediul teatrului social.a lor în practică prin intermediul teatrului social. en_US
dc.description.abstract As a result of the socioeconomic and cultural changes of the world we live in, there is a need to approach the evaluation process in education from a different perspective, which must be interactive and motivating for learning. Therefore, other non-formal possibilities are recommended to prepare students to respond adequately to changes in society. Thus, social theater is also a formative technique for evaluating learning ouAs a result of the socioeconomic and cultural changes of the world we live in, there is a need to approach the evaluation process in education from a different perspective, which must be interactive and motivating for learning. Therefore, other non-formal possibilities are recommended to prepare students to respond adequately to changes in society. Thus, social theater is also a formative technique for evaluating learning outcomes, which involves consolidating and evaluating students' knowledge. So the connection is made between the formality of the lessons taught and their implementation through social theater.tcomes, which involves consolidating and evaluating students' knowledge. So the connection is made between the formality of the lessons taught and their implementation through social theater. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Educație nonformală en_US
dc.subject Evaluare alternativă/ formativă en_US
dc.subject Teatrul social en_US
dc.subject Non-formal education en_US
dc.subject Alternative/formative assessment en_US
dc.subject Social theatre en_US
dc.title Teatrul social – o metodă alternativă de evaluare formativă a rezultatelor școlare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account