dc.contributor.author |
FIODORCIUC, Daniela |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-22T09:06:35Z |
|
dc.date.available |
2024-09-22T09:06:35Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
FIODORCIUC, Daniela. Teatrul social – o metodă alternativă de evaluare formativă a rezultatelor școlare. În: Probleme actuale ale științelor umanistice: Conferința Științifică Anuală a doctoranzilor cu participare internațională. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 103-107. ISBN 978-9975-46-849-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-849-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6630 |
|
dc.description |
Ca urmare a schimbărilor socioeconomice şi culturale ale lumii în care trăim apare necesitatea de a aborda
din altă perspectivă procesul de evaluare în educație, care trebuie să fie interactiv și motivant pentru învățare. De
aceea, sunt recomandate și alte posibilităţi, nonformale, de a-i pregăti pe elevi să răspundă adecvat la schimbările
societăţii. Astfel, o tehnică formativă de evaluare a rezultatelor învățării este și teatrul social, care presupune
consolidarea și evaluarea cunoștințelor elevilor. Deci se face legătura dintre formalul lecțiilor predate și punereCa urmare a schimbărilor socioeconomice şi culturale ale lumii în care trăim apare necesitatea de a aborda din altă perspectivă procesul de evaluare în educație, care trebuie să fie interactiv și motivant pentru învățare. De aceea, sunt recomandate și alte posibilităţi, nonformale, de a-i pregăti pe elevi să răspundă adecvat la schimbările societăţii. Astfel, o tehnică formativă de evaluare a rezultatelor învățării este și teatrul social, care presupune consolidarea și evaluarea cunoștințelor elevilor. Deci se face legătura dintre formalul lecțiilor predate și punerea lor în practică prin intermediul teatrului social.a
lor în practică prin intermediul teatrului social. |
en_US |
dc.description.abstract |
As a result of the socioeconomic and cultural changes of the world we live in, there is a need to approach
the evaluation process in education from a different perspective, which must be interactive and motivating for
learning. Therefore, other non-formal possibilities are recommended to prepare students to respond adequately to
changes in society. Thus, social theater is also a formative technique for evaluating learning ouAs a result of the socioeconomic and cultural changes of the world we live in, there is a need to approach the evaluation process in education from a different perspective, which must be interactive and motivating for learning. Therefore, other non-formal possibilities are recommended to prepare students to respond adequately to changes in society. Thus, social theater is also a formative technique for evaluating learning outcomes, which involves consolidating and evaluating students' knowledge. So the connection is made between the formality of the lessons taught and their implementation through social theater.tcomes, which
involves consolidating and evaluating students' knowledge. So the connection is made between the formality of
the lessons taught and their implementation through social theater. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Educație nonformală |
en_US |
dc.subject |
Evaluare alternativă/ formativă |
en_US |
dc.subject |
Teatrul social |
en_US |
dc.subject |
Non-formal education |
en_US |
dc.subject |
Alternative/formative assessment |
en_US |
dc.subject |
Social theatre |
en_US |
dc.title |
Teatrul social – o metodă alternativă de evaluare formativă a rezultatelor școlare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |