dc.contributor.author |
ENACHE, Amalia |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-22T09:01:13Z |
|
dc.date.available |
2024-09-22T09:01:13Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
ENACHE, Amalia. Perspectiva învățării experiențiale în grădiniță. În: Probleme actuale ale științelor umanistice: Conferința Științifică Anuală a doctoranzilor cu participare internațională. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 98-102. ISBN 978-9975-46-849-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-849-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6629 |
|
dc.description |
Acest studiu își propune să promoveze învățarea experiențială în grădiniță. Această învățare le permite
educatorilor să transmită cu ușurință cunoștințe și competențe folosind activități și jocuri. Acest lucru sugerează
că activitățile de învățare experiențială ar trebui să fie planificate într-un mod integrat în curriculumul general al
grădiniței, dar care să includă și activități care au loc în afara grădiniței. Combinarea învățării experiențiale cu
planificarea activAcest studiu își propune să promoveze învățarea experiențială în grădiniță. Această învățare le permite educatorilor să transmită cu ușurință cunoștințe și competențe folosind activități și jocuri. Acest lucru sugerează că activitățile de învățare experiențială ar trebui să fie planificate într-un mod integrat în curriculumul general al grădiniței, dar care să includă și activități care au loc în afara grădiniței. Combinarea învățării experiențiale cu planificarea activităților poate asigura faptul că copiii sunt implicați și motivați să învețe, ceea ce poate duce la o înțelegere mai bună și mai profundă a materiei studiate.ităților poate asigura faptul că copiii sunt implicați și motivați să învețe, ceea ce poate duce la o
înțelegere mai bună și mai profundă a materiei studiate. |
en_US |
dc.description.abstract |
The study aims to promote experiential learning in kindergarten. This learning allows educators to impart
knowledge and skills using activities and games easily. This suggests that experiential learning activities should
be planned in a way that is integrated with the general kindergarten curriculum but also includes activities that
take place outside of kindergarten. Combining experiential learning with activity planning can ensure that children
are engaged and mThe study aims to promote experiential learning in kindergarten. This learning allows educators to impart knowledge and skills using activities and games easily. This suggests that experiential learning activities should be planned in a way that is integrated with the general kindergarten curriculum but also includes activities that take place outside of kindergarten. Combining experiential learning with activity planning can ensure that children are engaged and motivated to learn, which can lead to a better and deeper understanding of the subject matterotivated to learn, which can lead to a better and deeper understanding of the subject matter. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Învățare experiențială |
en_US |
dc.subject |
Etapele învățării experiențiale |
en_US |
dc.subject |
Beneficiile învățării experiențiale |
en_US |
dc.subject |
Experiential learning |
en_US |
dc.subject |
Stage of experiential learning |
en_US |
dc.subject |
Benefits of experiential learning |
en_US |
dc.title |
Perspectiva învățării experiențiale în grădiniță |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |