REPOZITORIU UPSC

Perspectiva învățării experiențiale în grădiniță

Show simple item record

dc.contributor.author ENACHE, Amalia
dc.date.accessioned 2024-09-22T09:01:13Z
dc.date.available 2024-09-22T09:01:13Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation ENACHE, Amalia. Perspectiva învățării experiențiale în grădiniță. În: Probleme actuale ale științelor umanistice: Conferința Științifică Anuală a doctoranzilor cu participare internațională. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 98-102. ISBN 978-9975-46-849-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-849-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6629
dc.description Acest studiu își propune să promoveze învățarea experiențială în grădiniță. Această învățare le permite educatorilor să transmită cu ușurință cunoștințe și competențe folosind activități și jocuri. Acest lucru sugerează că activitățile de învățare experiențială ar trebui să fie planificate într-un mod integrat în curriculumul general al grădiniței, dar care să includă și activități care au loc în afara grădiniței. Combinarea învățării experiențiale cu planificarea activAcest studiu își propune să promoveze învățarea experiențială în grădiniță. Această învățare le permite educatorilor să transmită cu ușurință cunoștințe și competențe folosind activități și jocuri. Acest lucru sugerează că activitățile de învățare experiențială ar trebui să fie planificate într-un mod integrat în curriculumul general al grădiniței, dar care să includă și activități care au loc în afara grădiniței. Combinarea învățării experiențiale cu planificarea activităților poate asigura faptul că copiii sunt implicați și motivați să învețe, ceea ce poate duce la o înțelegere mai bună și mai profundă a materiei studiate.ităților poate asigura faptul că copiii sunt implicați și motivați să învețe, ceea ce poate duce la o înțelegere mai bună și mai profundă a materiei studiate. en_US
dc.description.abstract The study aims to promote experiential learning in kindergarten. This learning allows educators to impart knowledge and skills using activities and games easily. This suggests that experiential learning activities should be planned in a way that is integrated with the general kindergarten curriculum but also includes activities that take place outside of kindergarten. Combining experiential learning with activity planning can ensure that children are engaged and mThe study aims to promote experiential learning in kindergarten. This learning allows educators to impart knowledge and skills using activities and games easily. This suggests that experiential learning activities should be planned in a way that is integrated with the general kindergarten curriculum but also includes activities that take place outside of kindergarten. Combining experiential learning with activity planning can ensure that children are engaged and motivated to learn, which can lead to a better and deeper understanding of the subject matterotivated to learn, which can lead to a better and deeper understanding of the subject matter. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Învățare experiențială en_US
dc.subject Etapele învățării experiențiale en_US
dc.subject Beneficiile învățării experiențiale en_US
dc.subject Experiential learning en_US
dc.subject Stage of experiential learning en_US
dc.subject Benefits of experiential learning en_US
dc.title Perspectiva învățării experiențiale în grădiniță en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account