REPOZITORIU UPSC

Formarea competenței de lectură la elevii din învățământul primar: abordări didactice și strategii eficiente

Show simple item record

dc.contributor.author COZMA, Mona Elena
dc.date.accessioned 2024-09-11T12:17:04Z
dc.date.available 2024-09-11T12:17:04Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation COZMA, Mona Elena. Formarea competenței de lectură la elevii din învățământul primar: abordări didactice și strategii eficiente. În: Probleme actuale ale științelor umanistice: Conferința Științifică Anuală a doctoranzilor cu participare internațională. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 66-71. ISBN 978-9975-46-849-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-849-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6612
dc.description Competența de lectură este una dintre abilitățile fundamentale pe care elevii trebuie să le dezvolte pe parcursul școlii primare. Cu toate acestea, nu toți elevii au același nivel de dezvoltare a competenței de lectură și mulți se confruntă cu provocări în stăpânirea acestei abilități, ceea ce poate conduce la dificultăți în performanța școlară și dezvoltarea socială. Prin urmare, pentru a preveni acest lucru, este esențial să le oferim elevilor din învățământul primar instrumentele și strategiile didactice potrivite pentru a-și dezvolta competența de lectură. Acest articol prezintă diferite abordări didactice și strategii eficiente pe care cadrele didactice din învățământul primar le pot folosi pentru a forma competența de lectură a elevilor. en_US
dc.description.abstract Reading competence is one of the fundamental skills that students must develop during primary school. However, not all students achieve the same level of reading competence development, and many face challenges in mastering this skill, which can lead to difficulties in academic performance and social development. Therefore, to prevent this from happening, it is essential to provide primary school students the right tools and strategies to develop their reading skills. This article presents the various didactic approaches and effective strategies that primary school teachers can use to train reading competence in students. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Competență de lectură en_US
dc.subject Strategie didactică en_US
dc.subject Abordare didactică en_US
dc.subject Instrumente digitale en_US
dc.subject Reading competence en_US
dc.subject Didactic strategy en_US
dc.subject Didactic approaches en_US
dc.subject Digital tools en_US
dc.title Formarea competenței de lectură la elevii din învățământul primar: abordări didactice și strategii eficiente en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account