REPOZITORIU UPSC

Modelul curricular de educație digitală pentru clasele primare

Show simple item record

dc.contributor.author COROI, Marinela Diana
dc.date.accessioned 2024-09-11T12:11:40Z
dc.date.available 2024-09-11T12:11:40Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation COROI, Marinela Diana. Modelul curricular de educație digitală pentru clasele primare. În: Probleme actuale ale științelor umanistice: Conferința Științifică Anuală a doctoranzilor cu participare internațională. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 62-65. ISBN 978-9975-46-849-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-849-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6611
dc.description Digitalizarea sistemului de educație și formare presupune atât realizarea procesului de predare-învățareevaluare prin intermediul tehnologiilor digitale și cu sprijinul acestora, cât și transformarea interacțiunilor, relațiilor, comunicațiilor, mediului de învățare în versiuni digitale sau combinații între fizic și digital. Întreaga metodologie didactică a trecut prin procese de reactualizare, completare, chiar înnoire prin noi concepte și abordări. Dobândirea competențelor digitale este determinată pentru elevii din învățământul primar în mediul școlar, prin activități specifice de predare-învățare a cunoștințelor din domeniul tehnologic, ca o primă alfabetizare digitală care să le faciliteze învățarea. en_US
dc.description.abstract Digitalization of the education and training system involves both the realization of the teaching-learningevaluation process through and with the support of digital technologies, as well as the transformation of interactions, relationships, communications, and the learning environment into digital versions or combinations between physical and digital. The entire didactic methodology went through processes of updating, completing, and even renewing through new concepts and approaches. The acquisition of digital skills is determined for pupils in primary education in the school environment, through specific teaching-learning activities of technology knowledge, as a first digital literacy to facilitate their learning. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Digitalizare en_US
dc.subject Proiect curricular en_US
dc.subject Curriculum la decizia școlii en_US
dc.subject Competența digitală en_US
dc.subject Disciplină opțională en_US
dc.subject Digitalization en_US
dc.subject Curriculum project en_US
dc.subject Curriculum at school decision en_US
dc.subject Digital competence en_US
dc.subject Optional discipline en_US
dc.title Modelul curricular de educație digitală pentru clasele primare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account