dc.contributor.author |
COROI, Marinela Diana |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-11T12:11:40Z |
|
dc.date.available |
2024-09-11T12:11:40Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
COROI, Marinela Diana. Modelul curricular de educație digitală pentru clasele primare. În: Probleme actuale ale științelor umanistice: Conferința Științifică Anuală a doctoranzilor cu participare internațională. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 62-65. ISBN 978-9975-46-849-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-849-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6611 |
|
dc.description |
Digitalizarea sistemului de educație și formare presupune atât realizarea procesului de predare-învățareevaluare prin intermediul tehnologiilor digitale și cu sprijinul acestora, cât și transformarea interacțiunilor, relațiilor, comunicațiilor, mediului de învățare în versiuni digitale sau combinații între fizic și digital. Întreaga metodologie didactică a trecut prin procese de reactualizare, completare, chiar înnoire prin noi concepte și abordări. Dobândirea competențelor digitale este determinată pentru elevii din învățământul primar în mediul școlar, prin activități specifice de predare-învățare a cunoștințelor din domeniul tehnologic, ca o primă alfabetizare digitală care să le faciliteze învățarea. |
en_US |
dc.description.abstract |
Digitalization of the education and training system involves both the realization of the teaching-learningevaluation process through and with the support of digital technologies, as well as the transformation of interactions, relationships, communications, and the learning environment into digital versions or combinations between physical and digital. The entire didactic methodology went through processes of updating, completing, and even renewing through new concepts and approaches. The acquisition of digital skills is determined for pupils in primary education in the school environment, through specific teaching-learning activities of technology knowledge, as a first digital literacy to facilitate their learning. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Digitalizare |
en_US |
dc.subject |
Proiect curricular |
en_US |
dc.subject |
Curriculum la decizia școlii |
en_US |
dc.subject |
Competența digitală |
en_US |
dc.subject |
Disciplină opțională |
en_US |
dc.subject |
Digitalization |
en_US |
dc.subject |
Curriculum project |
en_US |
dc.subject |
Curriculum at school decision |
en_US |
dc.subject |
Digital competence |
en_US |
dc.subject |
Optional discipline |
en_US |
dc.title |
Modelul curricular de educație digitală pentru clasele primare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |