dc.contributor.author |
BULAT, Violeta |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-08T09:44:37Z |
|
dc.date.available |
2024-09-08T09:44:37Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
BULAT, Violeta. Aspecte conceptuale ale evaluării proiectelor educaționale. În: Probleme actuale ale științelor umanistice: Conferința Științifică Anuală a doctoranzilor cu participare internațională. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 45-50. ISBN 978-9975-46-849-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-849-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6607 |
|
dc.description |
În cadrul proiectului educaţional evaluarea este un act care se integrează organic în procesul de învăţare, creând relaţii interactive şi circulare. Proiectele educaționale, în marea lor majoritate, pun accent pe dezvoltarea învăţării creative, menite să formeze oameni inovatori şi conştienţi de propriile capacităţi, facilitând învățarea și promovând evaluarea participativă. Rolul evaluării pe durata implementarii proiectului este unul crucial, toţi participanţii fiind interesaţi de calitatea procesului şi a rezultatelor. Rapoartele de evaluare privind proiectele educaţionale reprezintă instrumente funcţionale pentru echipa de implementare, finanţatori şi beneficiarii direcţi, pe de o parte, dar şi pentru întreaga comunitate educaţională, inclusiv pentru factorii de decizie, pe de altă parte. |
en_US |
dc.description.abstract |
Within the educational project, assessment is an act that is organically integrated into the learning process, creating interactive and circular relationships. Most of educational projects emphasise the development of creative learning, aimed at developing innovative and self-aware people, facilitating learning and promoting participatory assessment. The role of evaluation during project implementation is crucial, with all participants having a stake in the quality of the process and outcomes. Evaluation reports on education projects are functional tools for the implementation team, development partners and direct beneficiaries on the one hand, but also for the whole education community, including decision-makers, on the other. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Proiect educaţional |
en_US |
dc.subject |
Evaluare |
en_US |
dc.subject |
Evaluator |
en_US |
dc.subject |
Raport de evaluare |
en_US |
dc.subject |
Educational project |
en_US |
dc.subject |
Evaluation |
en_US |
dc.subject |
Evaluator |
en_US |
dc.subject |
Evaluation report |
en_US |
dc.title |
Aspecte conceptuale ale evaluării proiectelor educaționale |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |