REPOZITORIU UPSC

Conceptul modelului pedagogic de dezvoltare a comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică (România)

Show simple item record

dc.contributor.author BEȘU, Ana-Maria
dc.contributor.author ZUBENSCHI, Ecaterina
dc.date.accessioned 2024-09-08T08:51:54Z
dc.date.available 2024-09-08T08:51:54Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation BEȘU, Ana-Maria, ZUBENSCHI, Ecaterina. Conceptul modelului pedagogic de dezvoltare a comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică (România). În: Probleme actuale ale științelor umanistice: Conferința Științifică Anuală a doctoranzilor cu participare internațională. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 26-31. ISBN 978-9975-46-849-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-849-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6602
dc.description În România, dezvoltarea comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică este o problemă importantă necesitând soluții eficiente și sustenabile. Un model pedagogic conceptual eficient pentru dezvoltarea comportamentului prosocial la elevii mici ar trebui să ia în considerare factorii sociali, culturali și educaționali specifici contextului românesc, precum și nevoile și caracteristicile copiilor în vârstă de 6-10 ani, acesta fiind esențial în a dezvolta abilități sociale, de comunicare și empatie, pentru a crea relații sănătoase și armonioase în cadrul comunității. en_US
dc.description.abstract In Romania, developing prosocial behavior in young school-aged children is an important issue that requires effective and sustainable solutions. An efficient conceptual pedagogical model for developing prosocial behavior in young children should take into account the social, cultural, and educational factors specific to the Romanian context, as well as the needs and characteristics of children aged 6-10. This is essential in developing social skills, communication skills, and empathy, in order to create healthy and harmonious relationships within the community. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Comportament prosocial en_US
dc.subject Abilități sociale en_US
dc.subject Model pedagogic en_US
dc.subject Factor social en_US
dc.subject Prosocial behavior en_US
dc.subject Social skills en_US
dc.subject Pedagogical model en_US
dc.subject Social factor en_US
dc.title Conceptul modelului pedagogic de dezvoltare a comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică (România) en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account