REPOZITORIU UPSC

Metodologia organizării zilei în instituția preșcolară

Show simple item record

dc.contributor.author CARABET, Natalia
dc.date.accessioned 2017-06-07T07:40:07Z
dc.date.available 2017-06-07T07:40:07Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation CARABET, Natalia. Metodologia organizării zilei în instituția preșcolară. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2, p. 361-368. Bibliogr.- 4 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/659
dc.description.abstract Article addresses the problem of planning and organizing educational activities kindergarten, importance binding activity panels morning, importance of the theme during the day by. Article proposes a methodological model organiyare day kindergarten preschool. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject invatamant prescolar en_US
dc.subject invatamant prescolar--organizarea zilei--metodologie en_US
dc.subject invatamant prescolar--organizarea zilei--modele en_US
dc.subject educatie prescolara en_US
dc.subject institutii prescolare--organizarea zilei--metode en_US
dc.title Metodologia organizării zilei în instituția preșcolară en_US
dc.type Materialele Conferintei en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account