REPOZITORIU UPSC

Dezvoltarea interesului pentru învățare prin interdisciplinaritate la elevii claselor primare -proiectare curriculară

Show simple item record

dc.contributor.author AVRAM, Alina Ionela
dc.date.accessioned 2024-09-08T08:09:10Z
dc.date.available 2024-09-08T08:09:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation AVRAM, Alina Ionela. Dezvoltarea interesului pentru învățare prin interdisciplinaritate la elevii claselor primare -proiectare curriculară. În: Probleme actuale ale științelor umanistice: Conferința Științifică Anuală a doctoranzilor cu participare internațională. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 11-15. ISBN 978-9975-46-849-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-849-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6599
dc.description Interesul pentru învățare este un efort sistematic care necesită un studiu atent, atât personal, cât și instituțional. Pentru a avea succes, este necesar să se dezvolte un stil de predare-învățare care să motiveze elevii, inclusiv copiii mici de vârstă școlară, axat pe argumentarea utilității, stimularea aptitudinilor și competențelor existente, asigurând trecerea la acțiune. Prin adaptarea strategiilor de predare-învățare adecvate, căutăm pârghii/soluții prin care să poată fi declanșat interesul pentru învățare, dar și tehnicile prin care personalul didactic, inclusiv directorul unității, poate crește motivația elevilor de a învăța. en_US
dc.description.abstract Interest in learning is a systematic endeavor that requires careful study, both personally and institutionally. In order to be successful, it is necessary to develop a teaching-learning style that motivates students, including young school-age children, focused on arguing the usefulness, stimulating existing skills and competences, ensuring the transition to action. By adapting appropriate teaching strategies, we are looking for levers/solution through which the interest in learning can be triggered, but also the techniques by which the teaching staff, including the director of the unit can increase the motivation of students to learn. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Interes pentru educație en_US
dc.subject Interes cognitiv en_US
dc.subject Interdisciplinaritate en_US
dc.subject Activități psihice en_US
dc.subject Proiectare curriculară en_US
dc.subject Optimizarea procesului curricular en_US
dc.subject Interest in education en_US
dc.subject Cognitive interest en_US
dc.subject Interdisciplinarity en_US
dc.subject Curriculum designer en_US
dc.subject Optimizing the curricular process en_US
dc.title Dezvoltarea interesului pentru învățare prin interdisciplinaritate la elevii claselor primare -proiectare curriculară en_US
dc.title.alternative Developing interest in learning in primary school through interdisciplinarity - curriculum design en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account