REPOZITORIU UPSC

Dezvoltarea parteneriatului şcoală familie şi efectele lui asupra elevului din România

Show simple item record

dc.contributor.author IORDACHE, Ioana Roxana
dc.date.accessioned 2024-09-08T05:17:49Z
dc.date.available 2024-09-08T05:17:49Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation IORDACHE, Ioana Roxana. Dezvoltarea parteneriatului şcoală familie şi efectele lui asupra elevului din România. În: Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, ediția a 3-a, 12 mai 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 71-81. ISBN 978-9975-46-803-9. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-803-9
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6570
dc.description Şcoala şi familia sunt două instituţii care au nevoie una de alta. Împreună trebuie să găsească făgaşul colaborării autentice bazată pe încredere şi respect reciproc, pe iubirea faţă de copil, să facă loc unei relaţii deschise, permeabile, favorizante schimbului şi comunicării de idei. Părinţilor le revine rolul esenţial în creşterea copiilor, asigurându-le acestora atât existenţa materială, cât şi un climat familial, afectiv şi moral. Când şcolile şi familiile lucrează împreună ca parteneri, beneficiari sunt elevii. Aceasta presupune nu numai o informare reciprocă cu privire la tot ceea ce ţine de orientarea copilului, ci şi înarmarea părinţilor cu toate problemele pe care le comportă această acţiune. În ceea ce priveşte relaţia şcoala-familie se impun deschideri oferite părinţilor privind aspectele şcolare, psihopedagogice, pe lângă aspectele medicale, juridice etc. en_US
dc.description.abstract The school and the family are two institutions that need each other. Together they must find The right way to work as one, based on trust and mutual respect, on the love for the children, to make room for an open relationship, favorable to communication and exchange of ideas. The parents carry the exceptional role of raising the children, providing for them not only the material suport, but also a good family, afective and moral enviroment. When the schools and the families work together as partners, the students are the ones who benefit. This requires not only a mutual notification, regarding everything that concerns the child’s orientation, but also giving acces to parents to all the problems that come with this action. În regard to the school-family relationship, it’s necessary to provide the parents with a opening to all educational, psyhopedagogical aspects and also the medical or legal aspects. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Şcoală en_US
dc.subject Familia en_US
dc.subject Parteneriat en_US
dc.subject Contract educaţional en_US
dc.subject School en_US
dc.subject Family en_US
dc.title Dezvoltarea parteneriatului şcoală familie şi efectele lui asupra elevului din România en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023
    Materialele conferinţei ștințifice naționale cu participare internațională, ediţia a 3-a, [12 mai 2023]

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account