REPOZITORIU UPSC

Evaluarea stadiului actual de formare a competenței interculturale la elevii de liceu

Show simple item record

dc.contributor.author ANDRIOAIE, Ana-Maria
dc.date.accessioned 2024-08-05T17:32:11Z
dc.date.available 2024-08-05T17:32:11Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation ANDRIOAIE, Ana-Maria. Evaluarea stadiului actual de formare a competenței interculturale la elevii de liceu. În: Probleme actuale ale științelor umanistice: Conferința Științifică Anuală a doctoranzilor cu participare internațională. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 5-8. ISBN 978-9975-46-849-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-849-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6562
dc.description Articolul prezintă etapa de constatare a experimentului pedagogic realizat în cadrul tezei cu tema „Formarea competenței interculturale a elevilor de liceu în contextul utilizării tehnologiilor informaționale”. Pentru cunoașterea mai profundă a gradului de dezvoltare a competenței interculturale a elevilor care fac parte din eșantionul experimental și eșantionul martor, s-a aplicat un chestionar de constatare. Acesta cuprinde 72 de itemi care vizează cele trei componente care formează competența: cunoștințe, abilități și atitudini. Itemii au fost formulați în concordanță cu obiectivele educației interculturale și adaptați după un instrument de evaluare elaborat de către Programul Pestalozzi și după un manual elaborat de către Consiliul Europei. en_US
dc.description.abstract The article presents the observation stage of the pedagogical experiment carried out in the framework of the thesis with the theme "Developing the intercultural competence of high school students in the context of the use of information technologies". For the deeper knowledge of the degree of development of the intercultural competence of the students who are part of the experimental sample and the control sample, an assessment questionnaire was applied. It comprises 72 items targeting the three components that form competence: knowledge, skills and attitudes. The items were formulated in accordance with the objectives of intercultural education and adapted from an assessment tool developed by the Pestalozzi Program and from a manual developed by the Council of Europe. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Сompetență interculturală en_US
dc.subject Experiment pedagogic en_US
dc.subject Utilizarea tehnologiilor informaționale en_US
dc.subject Intercultural competence en_US
dc.subject Pedagogical experiment en_US
dc.subject Use of information technologies en_US
dc.title Evaluarea stadiului actual de formare a competenței interculturale la elevii de liceu en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account