dc.contributor.author |
TEODORIUC, Carmen-Mariana |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-18T05:09:05Z |
|
dc.date.available |
2024-07-18T05:09:05Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
TEODORIUC, Carmen-Mariana. Evaluarea și stima de sine în învățământul primar. În: Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 1-2 decembrie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Facultatea de Psihologie și Psihopedagogie Specială, Catedra de Psihologie. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 62-69. ISBN 978-9975-46-884-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-884-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6537 |
|
dc.description.abstract |
In this article I have chosen to present how the self-esteem of primary school students can be influenced by school assessment, how they are affected or motivated. What I will present below is a brief summary of the bachelor’s thesis from the Faculty of Letters and Sciences, the field of Educational Sciences, specialization Pedagogy of Primary and Preschool Education, faculty graduated from the University of Petroleum – Gas, Ploiești. In the bachelor’s thesis I had a chapter on evaluation, a chapter on self-esteem, and f inally micro-research based on questionnaires applied to students, their parents, but also to teaching staff. In this article I will briefly present what evaluation and self-esteem are, and f inally I will present the final conclusions of the research. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Evaluare școlară |
en_US |
dc.subject |
Stima de sine |
en_US |
dc.subject |
Învățământ primar |
en_US |
dc.subject |
School evaluation |
en_US |
dc.subject |
Self-esteem |
en_US |
dc.subject |
Primary education |
en_US |
dc.title |
Evaluarea și stima de sine în învățământul primar |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |