REPOZITORIU UPSC

Impactul lucrărilor de laborator asupra rezultatelor evaluării sumative la studierea eletrocineticii în clasa a VIII-a

Show simple item record

dc.contributor.author CALALB, Mihail
dc.contributor.author ZELENSCHI, Irina
dc.date.accessioned 2024-07-15T05:11:57Z
dc.date.available 2024-07-15T05:11:57Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation CALALB, Mihail, ZELENSCHI, Irina. Impactul lucrărilor de laborator asupra rezultatelor evaluării sumative la studierea eletrocineticii în clasa a VIII-a. În: Perspective interdisciplinare asupra predării și învățării științelor: Conferință științifică națională cu participare internațională: Eveniment online 25 aprilie 2024. Conference proceedings. Multidisciplinary Perspectives on Science Teaching and Learning: Scientific conference with international participation: Online, 25 aprilie 2024. Chişinău, 2024, CEP UPSC, pp. 233-244. ISBN 978-9975-46-933-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-933-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6526
dc.description În lucrare se studiază corelația între modul realizării lucrării de laborator și succesul academic al elevilor la studierea electrocineticii în clasa a VIII-a. Conform rezultatelor cercetării, punctajul obținut la lucrarea de laborator este corelat pozitiv cu nota finală de la evaluarea sumativă la fizică. Aproximativ o treime din nota de la evaluare este explicată prin punctajul de la lucrarea de laborator, subliniind astfel importanța lucrărilor de laborator în studierea fizicii. De asemenea, s-a observat că fetele au obținut rezultate mai bune decât băieții, atât la lucrarea de laborator, cât și la evaluare. en_US
dc.description.abstract The paper studies the correlation between the way of performing the laboratory work and the academic success of the students when studying Electrokinetics in the 8th grade. According to the obtained results, the score obtained in the laboratory work is positively correlated with the results of summative evaluation in physics. Approximately one third of the assessment mark is explained by the laboratory work score, thus underlining the importance of laboratory work in studying physics. It was also observed that girls performed better than boys in both laboratory work and summative evaluation. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Metode constructiviste en_US
dc.subject Lucrare de laborator en_US
dc.subject Metode de predare a fizicii en_US
dc.subject Constructivist methods en_US
dc.subject Laboratory work en_US
dc.subject Physics teaching methods en_US
dc.title Impactul lucrărilor de laborator asupra rezultatelor evaluării sumative la studierea eletrocineticii în clasa a VIII-a en_US
dc.title.alternative The impact of lab work on summative evaluation results during the study of electrokinetics in the 8th grade en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account