dc.contributor.author |
CALALB, Mihail |
|
dc.contributor.author |
ZELENSCHI, Irina |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-15T05:11:57Z |
|
dc.date.available |
2024-07-15T05:11:57Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
CALALB, Mihail, ZELENSCHI, Irina. Impactul lucrărilor de laborator asupra rezultatelor evaluării sumative la studierea eletrocineticii în clasa a VIII-a. În: Perspective interdisciplinare asupra predării și învățării științelor: Conferință științifică națională cu participare internațională: Eveniment online 25 aprilie 2024. Conference proceedings. Multidisciplinary Perspectives on Science Teaching and Learning: Scientific conference with international participation: Online, 25 aprilie 2024. Chişinău, 2024, CEP UPSC, pp. 233-244. ISBN 978-9975-46-933-3. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-933-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6526 |
|
dc.description |
În lucrare se studiază corelația între modul realizării lucrării de laborator și succesul academic al elevilor la studierea electrocineticii în clasa a VIII-a. Conform rezultatelor cercetării, punctajul obținut la lucrarea de laborator este corelat pozitiv cu nota finală de la evaluarea sumativă la fizică. Aproximativ o treime din nota de la evaluare este explicată prin punctajul de la lucrarea de laborator, subliniind astfel importanța lucrărilor de laborator în studierea fizicii. De asemenea, s-a observat că fetele au obținut rezultate mai bune decât băieții, atât la lucrarea de laborator, cât și la evaluare. |
en_US |
dc.description.abstract |
The paper studies the correlation between the way of performing the laboratory work and the academic success of the students when studying Electrokinetics in the 8th grade. According to the obtained results, the score obtained in the laboratory work is positively correlated with the results of summative evaluation in physics. Approximately one third of the assessment mark is explained by the laboratory work score, thus underlining the importance of laboratory work in studying physics. It was also observed that girls performed better than boys in both laboratory work and summative evaluation. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Metode constructiviste |
en_US |
dc.subject |
Lucrare de laborator |
en_US |
dc.subject |
Metode de predare a fizicii |
en_US |
dc.subject |
Constructivist methods |
en_US |
dc.subject |
Laboratory work |
en_US |
dc.subject |
Physics teaching methods |
en_US |
dc.title |
Impactul lucrărilor de laborator asupra rezultatelor evaluării sumative la studierea eletrocineticii în clasa a VIII-a |
en_US |
dc.title.alternative |
The impact of lab work on summative evaluation results during the study of electrokinetics in the 8th grade |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |