dc.contributor.author |
BUREA, Svetlana |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-12T15:48:59Z |
|
dc.date.available |
2024-07-12T15:48:59Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
BUREA, Svetlana. The role of multilingual education in enhancing learning outcomes. În: Perspective interdisciplinare asupra predării și învățării științelor: Conferință științifică națională cu participare internațională: Eveniment online 25 aprilie 2024. Conference proceedings. Multidisciplinary Perspectives on Science Teaching and Learning: Scientific conference with international participation: Online, 25 aprilie 2024. Chişinău, 2024, CEP UPSC, pp. 67-77. ISBN 978-9975-46-933-3. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-933-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6511 |
|
dc.description |
Articolul explorează multiplele beneficii ale multilingvismului în domeniul educațional, subliniind importanța sa în lumea globalizată de astăzi. Prezintă impactul utilizării mai multor limbi și cum aceasta crește oportunitățile personale și profesionale, îmbunătățește capacitatea de rezolvare a problemelor, gândirea creativă și sporește înțelegerea și comunicarea interculturală. Se investighează impactul multilingvismului în școli, unde se menționează că educația în domeniul limbilor crește performanța academică în diverse domenii. Articolul examinează, de asemenea, avantajele cognitive, sociale și culturale mai largi ale faptului de a fi multilingv, evidențiind modul în care această competență favorizează dezvoltarea unei empatii mai mari, deschiderea mentală și o comunicare eficientă peste granițele culturale. Bazându-se pe o gamă variată de perspective academice, articolul investighează natura cuprinzătoare a educației multilingve și rolul său în dezvoltarea unei comunități globale mai inclusive și interconectate. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article explores the multiple benefits of multilingualism in educational field, emphasizing its importance in today's globalized world. It discusses how speaking multiple languages increases personal and professional opportunities, enhances problem solving and creative thinking, and improves intercultural understanding and communication. The discussion extends to the impact of multilingualism in schools, where language education is shown to increase academic performance across various subjects. The article also examines the broader cognitive, social, and cultural advantages of being multilingual, highlighting how this skill fosters greater empathy, open-mindedness, and effective communication across cultural boundaries. Drawing from a range of scholarly perspectives, the article investigates the comprehensive nature of multilingual education and its role in developing a more inclusive and interconnected global community. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Educație multilingvă |
en_US |
dc.subject |
Globalizare |
en_US |
dc.subject |
Învățarea limbilor |
en_US |
dc.subject |
Dezvoltare cognitivă |
en_US |
dc.subject |
Sensibilitate culturală |
en_US |
dc.subject |
Multilingual education |
en_US |
dc.subject |
Globalization |
en_US |
dc.subject |
Language learning |
en_US |
dc.subject |
Cognitive development |
en_US |
dc.subject |
Cultural sensitivity |
en_US |
dc.title |
The role of multilingual education in enhancing learning outcomes |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |