dc.contributor.author |
VINNICENCO, Elena |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-16T04:10:21Z |
|
dc.date.available |
2024-06-16T04:10:21Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
VINNICENCO, Elena. Continuitatea eficientă a corelației dintre curriculum și tehnologii educaționale. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 11-a, 16-17 martie 2024. Vol. 2 : Tendințe actuale în didactica științelor vieții și a științelor exacte. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Facultatea Biologie şi Chimie. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2024, pp. 318-322. ISBN 978- 9975-46-904-3. ISBN 978-9975-46-905-0 (PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-900-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-905-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-904-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6465 |
|
dc.description |
În contextul educației postmoderne gândirea pedagogică este caracterizată prin democratizare, umanizare și modernizare. Integrarea tehnologiilor educaționale în învățământul formativ presupune ca școala să se axeze pe dezvoltarea gândirii, selectând prin aceasta conținutul, formele, metodele și criteriile de formare și evaluare. Astfel, se impune o metodologie didactică bazată pe utilizarea într-o manieră nouă a metodelor de învățământ prin orientarea lor cu caracter euristic. |
en_US |
dc.description.abstract |
In the context of postmodern education, pedagogical thinking is characterized by democratization, humanization and modernization. The integration of educational technologies in formative education requires the school to focus on the development of thinking, thereby selecting the content, forms, methods and criteria of training and evaluation. Thus, a didactic methodology based on the use of teaching methods in a new way through their heuristic orientation is required. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Gândire critică |
en_US |
dc.subject |
Metode educaţionale |
en_US |
dc.subject |
Curriculum |
en_US |
dc.subject |
Tehnologii educaționale |
en_US |
dc.subject |
Cadru didactic |
en_US |
dc.subject |
Critical thinking |
en_US |
dc.subject |
Educational methods |
en_US |
dc.subject |
Educational technologies |
en_US |
dc.subject |
Teacher |
en_US |
dc.title |
Continuitatea eficientă a corelației dintre curriculum și tehnologii educaționale |
en_US |
dc.title.alternative |
Efficient continuity of the correlation between the curriculum and educational technologies |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |