REPOZITORIU UPSC

Continuitatea eficientă a corelației dintre curriculum și tehnologii educaționale

Show simple item record

dc.contributor.author VINNICENCO, Elena
dc.date.accessioned 2024-06-16T04:10:21Z
dc.date.available 2024-06-16T04:10:21Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation VINNICENCO, Elena. Continuitatea eficientă a corelației dintre curriculum și tehnologii educaționale. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 11-a, 16-17 martie 2024. Vol. 2 : Tendințe actuale în didactica științelor vieții și a științelor exacte. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Facultatea Biologie şi Chimie. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2024, pp. 318-322. ISBN 978- 9975-46-904-3. ISBN 978-9975-46-905-0 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-900-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-905-0
dc.identifier.isbn 978-9975-46-904-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6465
dc.description În contextul educației postmoderne gândirea pedagogică este caracterizată prin democratizare, umanizare și modernizare. Integrarea tehnologiilor educaționale în învățământul formativ presupune ca școala să se axeze pe dezvoltarea gândirii, selectând prin aceasta conținutul, formele, metodele și criteriile de formare și evaluare. Astfel, se impune o metodologie didactică bazată pe utilizarea într-o manieră nouă a metodelor de învățământ prin orientarea lor cu caracter euristic. en_US
dc.description.abstract In the context of postmodern education, pedagogical thinking is characterized by democratization, humanization and modernization. The integration of educational technologies in formative education requires the school to focus on the development of thinking, thereby selecting the content, forms, methods and criteria of training and evaluation. Thus, a didactic methodology based on the use of teaching methods in a new way through their heuristic orientation is required. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Gândire critică en_US
dc.subject Metode educaţionale en_US
dc.subject Curriculum en_US
dc.subject Tehnologii educaționale en_US
dc.subject Cadru didactic en_US
dc.subject Critical thinking en_US
dc.subject Educational methods en_US
dc.subject Educational technologies en_US
dc.subject Teacher en_US
dc.title Continuitatea eficientă a corelației dintre curriculum și tehnologii educaționale en_US
dc.title.alternative Efficient continuity of the correlation between the curriculum and educational technologies en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account