dc.contributor.author |
TANASACHI, Olesea |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-16T03:56:08Z |
|
dc.date.available |
2024-06-16T03:56:08Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
TANASACHI, Olesea. Dezvoltarea competențelor și atitudinilor ecologice, prin prisma proiectelor de cercetare ca aplicație practică și produs al predării învățării transdisciplinare. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 11-a, 16-17 martie 2024. Vol. 2 : Tendințe actuale în didactica științelor vieții și a științelor exacte. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Facultatea Biologie şi Chimie. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2024, pp. 302-306. ISBN 978- 9975-46-904-3. ISBN 978-9975-46-905-0 (PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-900-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-905-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-904-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6462 |
|
dc.description |
Lucrarea în cauză prelevă importanța implementării proiectelor disciplinare în predarea trans/interdisciplinară și denotă motivația elevilor în a studia și cerceta un anumit subiect pentru a obține performanțe și produși ai învățării. De asemeni valorifică modalități de stimulare a elevilor în studierea, cercetarea și participarea în proiecte educaționale, pentru a dezvolta abilități și atitudini corecte de protecție a mediului înconjurător prin prisma studierii educației ecologice ca conexiune inter/transdisciplinară cu alte discipline curriculare. |
en_US |
dc.description.abstract |
The work in question examines the importance of implementing disciplinary projects in trans/interdisciplinary teaching and denotes students' motivation to study and research a certain subject in order to achieve learning performance and products. It also capitalizes on ways to stimulate students in studying, researching and participating in educational projects, in order to develop the right skills and attitudes to protect the environment through the lens of studying ecological education as an inter/transdisciplinary connection with other curricular subjects. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Proiecte educaționale de cercetare |
en_US |
dc.subject |
Educație ecologică |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Educational research projects |
en_US |
dc.subject |
Ecological education |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinarity |
en_US |
dc.title |
Dezvoltarea competențelor și atitudinilor ecologice, prin prisma proiectelor de cercetare ca aplicație practică și produs al predării învățării transdisciplinare |
en_US |
dc.title.alternative |
The development of ecological competences and attitudes, through the prism of research projects as practical application and product of transdisciplinary learning teaching |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |