dc.contributor.author |
SANDU, Veronica |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-16T03:41:41Z |
|
dc.date.available |
2024-06-16T03:41:41Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
SANDU, Veronica. Interdisciplinaritatea în contextul necesităților de învățare, interpretare și comunicare creativă în cadrul orelor de geografie. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 11-a, 16-17 martie 2024. Vol. 2 : Tendințe actuale în didactica științelor vieții și a științelor exacte. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Facultatea Biologie şi Chimie. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2024, pp. 278-282. ISBN 978- 9975-46-904-3. ISBN 978-9975-46-905-0 (PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-900-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-905-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-904-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6458 |
|
dc.description |
Interdisciplinaritatea permite tratarea problemelor complexe într-o abordare holistică, integrând perspective și metode din mai multe domenii pentru a obține o înțelegere mai cuprinzătoare. Este evident că aplicarea principiului interdisciplinarității la lecțiile de geografie sporește accesibilitatea informației, o însușire mai temeinică a cunoștințelor deoarece elevii rețin mai ușor exemplele practice, legăturile cu alte domenii. Această experiență sporește randamentul școlar pentru instruirea elevilor. Elevii au devenit motivați de posibilitatea de a gândi critic și creativ, de a rezolva probleme, astfel, contribuind la dezvoltarea tinerei generații aptă de a depăși situațiile reale din viața cotidiană. |
en_US |
dc.description.abstract |
Interdisciplinarity allows complex issues to be treated in a holistic approach, integrating perspectives and methods from multiple fields to achieve a more comprehensive understanding. It is obvious that the application of the principle of interdisciplinarity to geography lessons increases the accessibility of information, a more thorough acquisition of knowledge because students more easily retain practical examples, connections with other fields. This experience increases the school performance for the training of students. Students became motivated by the possibility to think critically and creatively, to solve problems, thus contributing to the development of the young generation capable of overcoming real situations in everyday life. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Geografie |
en_US |
dc.subject |
Metode interdisciplinare |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Geography |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinary methods |
en_US |
dc.title |
Interdisciplinaritatea în contextul necesităților de învățare, interpretare și comunicare creativă în cadrul orelor de geografie |
en_US |
dc.title.alternative |
Interdisciplinaryness in the context of learning, interpretation and creative communication needs within the framework of geography lessons |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |