REPOZITORIU UPSC

Interdisciplinaritatea în contextul necesităților de învățare, interpretare și comunicare creativă în cadrul orelor de geografie

Show simple item record

dc.contributor.author SANDU, Veronica
dc.date.accessioned 2024-06-16T03:41:41Z
dc.date.available 2024-06-16T03:41:41Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation SANDU, Veronica. Interdisciplinaritatea în contextul necesităților de învățare, interpretare și comunicare creativă în cadrul orelor de geografie. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 11-a, 16-17 martie 2024. Vol. 2 : Tendințe actuale în didactica științelor vieții și a științelor exacte. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Facultatea Biologie şi Chimie. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2024, pp. 278-282. ISBN 978- 9975-46-904-3. ISBN 978-9975-46-905-0 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-900-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-905-0
dc.identifier.isbn 978-9975-46-904-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6458
dc.description Interdisciplinaritatea permite tratarea problemelor complexe într-o abordare holistică, integrând perspective și metode din mai multe domenii pentru a obține o înțelegere mai cuprinzătoare. Este evident că aplicarea principiului interdisciplinarității la lecțiile de geografie sporește accesibilitatea informației, o însușire mai temeinică a cunoștințelor deoarece elevii rețin mai ușor exemplele practice, legăturile cu alte domenii. Această experiență sporește randamentul școlar pentru instruirea elevilor. Elevii au devenit motivați de posibilitatea de a gândi critic și creativ, de a rezolva probleme, astfel, contribuind la dezvoltarea tinerei generații aptă de a depăși situațiile reale din viața cotidiană. en_US
dc.description.abstract Interdisciplinarity allows complex issues to be treated in a holistic approach, integrating perspectives and methods from multiple fields to achieve a more comprehensive understanding. It is obvious that the application of the principle of interdisciplinarity to geography lessons increases the accessibility of information, a more thorough acquisition of knowledge because students more easily retain practical examples, connections with other fields. This experience increases the school performance for the training of students. Students became motivated by the possibility to think critically and creatively, to solve problems, thus contributing to the development of the young generation capable of overcoming real situations in everyday life. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Interdisciplinaritate en_US
dc.subject Geografie en_US
dc.subject Metode interdisciplinare en_US
dc.subject Interdisciplinarity en_US
dc.subject Geography en_US
dc.subject Interdisciplinary methods en_US
dc.title Interdisciplinaritatea în contextul necesităților de învățare, interpretare și comunicare creativă în cadrul orelor de geografie en_US
dc.title.alternative Interdisciplinaryness in the context of learning, interpretation and creative communication needs within the framework of geography lessons en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account