REPOZITORIU UPSC

Aspecte metodologice de predare-învățare-evaluare a conținutrilor despre plante în cadrul disciplinei științe, nivel primar-gimnazial

Show simple item record

dc.contributor.author GÎNJU, Stela
dc.date.accessioned 2024-06-16T03:14:19Z
dc.date.available 2024-06-16T03:14:19Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation GÎNJU, Stela. Aspecte metodologice de predare-învățare-evaluare a conținutrilor despre plante în cadrul disciplinei științe, nivel primar-gimnazial. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 11-a, 16-17 martie 2024. Vol. 2 : Tendințe actuale în didactica științelor vieții și a științelor exacte. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Facultatea Biologie şi Chimie. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2024, pp. 252-256. ISBN 978- 9975-46-904-3. ISBN 978-9975-46-905-0 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-900-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-905-0
dc.identifier.isbn 978-9975-46-904-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6454
dc.description În prezentul articol, autoarea descrie dinamica studiului conținuturilor despre plante în cadrul disciplinei Științe, nivel primar-nivel gimnazial. Este prezentat un studiu despre aspectele conținutale ale disciplinei științe în mai multe țări: Letonia, România, Japonia, Singapore, Canada. În articol sunt prezentate aspecte metodologice de studiere a subiectului Diversitatea Plantelor, clasa a V-a. en_US
dc.description.abstract In this article, the author describes the dynamics of the study of content about plants in the Science subject, primary-secondary level. A study about the various contents of the Science subject in several countries is presented: Latvia, Romania, Japan, Singapore, Canada. The article presents methodological aspects of studying the subject of ”Diversity of Plants, 5th grade”. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Științe en_US
dc.subject Curriculum en_US
dc.subject Predare en_US
dc.subject Învățare en_US
dc.subject Science en_US
dc.subject Curriculum en_US
dc.subject Teaching en_US
dc.subject Learning en_US
dc.title Aspecte metodologice de predare-învățare-evaluare a conținutrilor despre plante în cadrul disciplinei științe, nivel primar-gimnazial en_US
dc.title.alternative Methodological aspects of teaching-learning-assessment of the contents about plants within the framework of the science subject. Primary and secondary school level en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account