dc.contributor.author |
CHIRIAC, Elena |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-15T15:28:28Z |
|
dc.date.available |
2024-06-15T15:28:28Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
CHIRIAC, Elena. Abordarea integrată a educației ecologice în învățământul primar. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 11-a, 16-17 martie 2024. Vol. 2 : Tendințe actuale în didactica științelor vieții și a științelor exacte. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Facultatea Biologie şi Chimie. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2024, pp. 203-210. ISBN 978- 9975-46-904-3. ISBN 978-9975-46-905-0 (PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-900-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-905-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-904-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6441 |
|
dc.description |
Acest articol prezintă problema abordării integrate a educației ecologice în învățământul primar, evidențiază necesitatea cunoașterii și înțelegerii de către elevii mici a problemelor de mediu și are în vedere educația acestora în spiritul ideilor de protecție a mediului ambiant. Totodată, articolul prezintă preocuparea oamenilor de știință pentru formarea, prin educație, a conștiinței ecologice pentru înțelegerea problemelor locale și globale de mediu, iar, ca răspuns, propune câteva modalități eficiente de abordare integrată a educației ecologice în cadrul școlii primare. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article presents the issue of the integrated approach in primary education for the understanding of ecology and the need to conserve the environment. Starting from the concern for increased awareness and action on global environmental issues, we propose an effective way to introduce complex ecological concepts into the primary school curriculum. By integrating content about biodiversity, the relationships between organisms and their environment, students gain a deeper understanding of ecosystems and the impact of human activities on them. Experiential learning methods, nature observations and hands-on projects can be applied to encourage exploration and discovery learning. This approach provides scientific knowledge, promotes pro-ecological attitudes. By learning about the interconnectedness of living things and their environment, students become more aware of the importance of conserving nature and protecting the environment for future generations. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Educație ecologică |
en_US |
dc.subject |
Abordare integrată |
en_US |
dc.subject |
Învățământ primar |
en_US |
dc.subject |
Probleme de mediu |
en_US |
dc.subject |
Ecological education |
en_US |
dc.subject |
Integrated approach |
en_US |
dc.subject |
Primary education |
en_US |
dc.subject |
Environmental issues |
en_US |
dc.title |
Abordarea integrată a educației ecologice în învățământul primar |
en_US |
dc.title.alternative |
The integrated approach of ecological education in primary education |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |