dc.contributor.author |
UDRIȘTIOIU, Mihaela Tinca |
|
dc.contributor.author |
PUIU, Silvia |
|
dc.contributor.author |
PĂUNA, Maria Alina |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-15T06:04:52Z |
|
dc.date.available |
2024-06-15T06:04:52Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
UDRIȘTIOIU, Mihaela Tinca, PUIU, Silvia, PĂUNA, Maria Alina. Utilizarea realității virtuale în procesul de predare. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 11-a, 16-17 martie 2024. Vol. 2 : Tendințe actuale în didactica științelor vieții și a științelor exacte. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Facultatea Biologie şi Chimie. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2024, pp. 132-138. ISBN 978- 9975-46-904-3. ISBN 978-9975-46-905-0 (PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-900-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-905-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-904-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6422 |
|
dc.description |
Utilizarea realității virtuale ca o secvență bine stabilită în cadrul activității de predare, poate face predarea mai interactivă și în același timp adaptată vremurilor actuale, în care tehnologia are un ritm de dezvoltare foarte rapid. Educația este un proces care evoluează continuu și care necesită ca profesorii să învețe pentru a putea alege și utiliza un mediu de învățare care să îi plaseze cât mai aproape de interesul elevilor și studenților. Va fi împărtășită experiența pozitivă a unor proiecte care au presupus achiziția și utilizarea unor ochelari VR la Universitatea din Craiova. De asemenea, vor fi prezentate o serie de softuri educaționale care pot fi utilizate de profesori în procesul de predare. |
en_US |
dc.description.abstract |
The use of virtual reality as a well-established sequence within the teaching activity can make teaching more interactive and, at the same time, adapt to the current times, where technology has a very fast pace of development. Education is a continuously evolving process that requires educators to learn to choose and use a learning environment that places them as close as possible to students' interests. The positive experience of some projects at the University of Craiova that involved the acquisition and use of VR glasses will be shared. Also, a series of educational software that educators might use in the teaching process will be presented. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Realitate virtuală |
en_US |
dc.subject |
Predare interactivă |
en_US |
dc.subject |
Educație SMART |
en_US |
dc.subject |
Soft educațional |
en_US |
dc.subject |
Virtual reality |
en_US |
dc.subject |
Engagement education |
en_US |
dc.subject |
SMART education |
en_US |
dc.subject |
Educational software |
en_US |
dc.title |
Utilizarea realității virtuale în procesul de predare |
en_US |
dc.title.alternative |
Using virtual reality in the teaching process |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |