REPOZITORIU UPSC

Formarea competenței de utilizare a substanțelor în cadrul orelor de chimie, cu responsabilitate față de sănătatea personală și grija față de mediu, prin implementarea proiectelor STE(A)M

Show simple item record

dc.contributor.author TOPALĂ, Lilia
dc.date.accessioned 2024-06-15T06:00:02Z
dc.date.available 2024-06-15T06:00:02Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation TOPALĂ, Lilia. Formarea competenței de utilizare a substanțelor în cadrul orelor de chimie, cu responsabilitate față de sănătatea personală și grija față de mediu, prin implementarea proiectelor STE(A)M. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 11-a, 16-17 martie 2024. Vol. 2 : Tendințe actuale în didactica științelor vieții și a științelor exacte. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Facultatea Biologie şi Chimie. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2024, pp. 122-131. ISBN 978- 9975-46-904-3. ISBN 978-9975-46-905-0 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-900-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-905-0
dc.identifier.isbn 978-9975-46-904-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6421
dc.description Curriculumul la chimie vizează un proces complex de formare la elevi a competențelor prin rezolvarea problemelor, investigarea experimentală și caracterizarea substanțelor și proceselor chimice, studierea acțiunii unor produse și a proceselor chimice asupra mediului. Având un caracter experimental, chimia nu poate fi predată, învățată și evaluată fără desfășurarea experiențelor demonstrative. Însă activitatea practică la chimie întotdeauna prezintă un element de risc, chiar și cu respectarea tuturor regulilor tehnicii de securitate. en_US
dc.description.abstract The Chemistry Curriculum involves a complex process of creating studentꞌsskills in problem solving, investigating and characterizing chemical substances and processes. Also, it means studying the impact of chemical processes on the environment. Chemistry can not be taught, learned and evaluated without developing demonstrative experiences. So, practice always means a risky element, even by respecting the entire set of security rules. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Proiect STE(A)M en_US
dc.subject Interdisciplinaritate en_US
dc.subject Laborator de chimie en_US
dc.subject Metode de predare a chimiei en_US
dc.subject STE(A)M project en_US
dc.subject Interdisciplinarity en_US
dc.subject Chemistry laboratory en_US
dc.subject Chemistry teaching methods en_US
dc.title Formarea competenței de utilizare a substanțelor în cadrul orelor de chimie, cu responsabilitate față de sănătatea personală și grija față de mediu, prin implementarea proiectelor STE(A)M en_US
dc.title.alternative Creating substance usage skills within the chemistry lesson. Creating STE(A)M projects based on personal health responsibility and environmental care en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account