dc.contributor.author |
TOPALĂ, Lilia |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-15T06:00:02Z |
|
dc.date.available |
2024-06-15T06:00:02Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
TOPALĂ, Lilia. Formarea competenței de utilizare a substanțelor în cadrul orelor de chimie, cu responsabilitate față de sănătatea personală și grija față de mediu, prin implementarea proiectelor STE(A)M. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 11-a, 16-17 martie 2024. Vol. 2 : Tendințe actuale în didactica științelor vieții și a științelor exacte. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Facultatea Biologie şi Chimie. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2024, pp. 122-131. ISBN 978- 9975-46-904-3. ISBN 978-9975-46-905-0 (PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-900-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-905-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-904-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6421 |
|
dc.description |
Curriculumul la chimie vizează un proces complex de formare la elevi a competențelor prin rezolvarea problemelor, investigarea experimentală și caracterizarea substanțelor și proceselor chimice, studierea acțiunii unor produse și a proceselor chimice asupra mediului. Având un caracter experimental, chimia nu poate fi predată, învățată și evaluată fără desfășurarea experiențelor demonstrative. Însă activitatea practică la chimie întotdeauna prezintă un element de risc, chiar și cu respectarea tuturor regulilor tehnicii de securitate. |
en_US |
dc.description.abstract |
The Chemistry Curriculum involves a complex process of creating studentꞌsskills in problem solving, investigating and characterizing chemical substances and processes. Also, it means studying the impact of chemical processes on the environment. Chemistry can not be taught, learned and evaluated without developing demonstrative experiences. So, practice always means a risky element, even by respecting the entire set of security rules. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Proiect STE(A)M |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Laborator de chimie |
en_US |
dc.subject |
Metode de predare a chimiei |
en_US |
dc.subject |
STE(A)M project |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Chemistry laboratory |
en_US |
dc.subject |
Chemistry teaching methods |
en_US |
dc.title |
Formarea competenței de utilizare a substanțelor în cadrul orelor de chimie, cu responsabilitate față de sănătatea personală și grija față de mediu, prin implementarea proiectelor STE(A)M |
en_US |
dc.title.alternative |
Creating substance usage skills within the chemistry lesson. Creating STE(A)M projects based on personal health responsibility and environmental care |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |