REPOZITORIU UPSC

Utilizarea realității virtuale și a învățării electronice pentru a eleva conștientizarea în temele de mediu și de sustentabilitate – de la energia solară la economia circulară și ecologia pământului

Show simple item record

dc.contributor.author GUERREIRO, Luis
dc.contributor.author AFRIKANOV, Lachezar
dc.contributor.author MARIES, Georgiana
dc.date.accessioned 2024-06-15T03:35:34Z
dc.date.available 2024-06-15T03:35:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation GUERREIRO, Luis, AFRIKANOV, Lachezar, MARIES, Georgiana. Utilizarea realității virtuale și a învățării electronice pentru a eleva conștientizarea în temele de mediu și de sustentabilitate – de la energia solară la economia circulară și ecologia pământului. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 11-a, 16-17 martie 2024. Vol. 2 : Tendințe actuale în didactica științelor vieții și a științelor exacte. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Facultatea Biologie şi Chimie. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2024, pp. 56-62. ISBN 978- 9975-46-904-3. ISBN 978-9975-46-905-0 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-900-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-905-0
dc.identifier.isbn 978-9975-46-904-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6411
dc.description Noile metodologii in educație sunt extrem de importante într-o lume globalizată în care transferul de cunoștințe este absorbit într-un ritm foarte rapid. Realitatea virtuală face parte din tranziția digitală, având o gamă largă de avantaje precum noi: ușurința de a participa la conținut captivant, suport atât imaginea cât și sunetul, precum și posibilitatea de a desfășura antrenament de la distanță fiind formatorul într-o singură locație și stagiar într-o altă locație. Conținutul multimedia legat de durabilitate, energie regenerabilă, economie circulară a fost produs și integrat în scenarii virtuale într-un mod foarte atrăgător în cadrul unui proiect internațional Erasmus+ cu patru parteneri din patru țări europene. en_US
dc.description.abstract New methodologies in education are extremely important in a globalized world where knowledge transfer is absorbed at an extremely fast pace. Virtual Reality is part of the digital transition, having a wide range of advantages such us: ease to participate in immersive content, support both image and sound, as well as the possibility to conduct training from a distance having the trainer in one location and the trainee in another location. Multimedia content related to sustainability, renewable energy, circular economy has been produced and integrated into virtual scenarios in a very appealing way within the framework of an international Erasmus+ Project with four partners in four European countries. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Realitate virtuala en_US
dc.subject Învăţare digitala en_US
dc.subject Educatie en_US
dc.subject Energie regenerabila en_US
dc.subject Virtual reality en_US
dc.subject Digital learning en_US
dc.subject Education en_US
dc.subject Renewable energy en_US
dc.title Utilizarea realității virtuale și a învățării electronice pentru a eleva conștientizarea în temele de mediu și de sustentabilitate – de la energia solară la economia circulară și ecologia pământului en_US
dc.title.alternative Using virtual reality and e-learning for enhancing awareness in environmental and sustainability topics - from solar energy to circular economy and earth ecology en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account