dc.contributor.author |
GUERREIRO, Luis |
|
dc.contributor.author |
AFRIKANOV, Lachezar |
|
dc.contributor.author |
MARIES, Georgiana |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-15T03:35:34Z |
|
dc.date.available |
2024-06-15T03:35:34Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
GUERREIRO, Luis, AFRIKANOV, Lachezar, MARIES, Georgiana. Utilizarea realității virtuale și a învățării electronice pentru a eleva conștientizarea în temele de mediu și de sustentabilitate – de la energia solară la economia circulară și ecologia pământului. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 11-a, 16-17 martie 2024. Vol. 2 : Tendințe actuale în didactica științelor vieții și a științelor exacte. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Facultatea Biologie şi Chimie. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2024, pp. 56-62. ISBN 978- 9975-46-904-3. ISBN 978-9975-46-905-0 (PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-900-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-905-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-904-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6411 |
|
dc.description |
Noile metodologii in educație sunt extrem de importante într-o lume globalizată în care transferul de cunoștințe este absorbit într-un ritm foarte rapid. Realitatea virtuală face parte din tranziția digitală, având o gamă largă de avantaje precum noi: ușurința de a participa la conținut captivant, suport atât imaginea cât și sunetul, precum și posibilitatea de a desfășura antrenament de la distanță fiind formatorul într-o singură locație și stagiar într-o altă locație. Conținutul multimedia legat de durabilitate, energie regenerabilă, economie circulară a fost produs și integrat în scenarii virtuale într-un mod foarte atrăgător în cadrul unui proiect internațional Erasmus+ cu patru parteneri din patru țări europene. |
en_US |
dc.description.abstract |
New methodologies in education are extremely important in a globalized world where knowledge transfer is absorbed at an extremely fast pace. Virtual Reality is part of the digital transition, having a wide range of advantages such us: ease to participate in immersive content, support both image and sound, as well as the possibility to conduct training from a distance having the trainer in one location and the trainee in another location. Multimedia content related to sustainability, renewable energy, circular economy has been produced and integrated into virtual scenarios in a very appealing way within the framework of an international Erasmus+ Project with four partners in four European countries. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Realitate virtuala |
en_US |
dc.subject |
Învăţare digitala |
en_US |
dc.subject |
Educatie |
en_US |
dc.subject |
Energie regenerabila |
en_US |
dc.subject |
Virtual reality |
en_US |
dc.subject |
Digital learning |
en_US |
dc.subject |
Education |
en_US |
dc.subject |
Renewable energy |
en_US |
dc.title |
Utilizarea realității virtuale și a învățării electronice pentru a eleva conștientizarea în temele de mediu și de sustentabilitate – de la energia solară la economia circulară și ecologia pământului |
en_US |
dc.title.alternative |
Using virtual reality and e-learning for enhancing awareness in environmental and sustainability topics - from solar energy to circular economy and earth ecology |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |