REPOZITORIU UPSC

Platforme educaționale utilizate în procesul de predare-învățare-evaluare la chimie

Show simple item record

dc.contributor.author CHILDESCU, Rodica
dc.contributor.author CODREANU, Sergiu
dc.date.accessioned 2024-06-15T03:22:05Z
dc.date.available 2024-06-15T03:22:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation CHILDESCU, Rodica, CODREANU, Sergiu. Platforme educaționale utilizate în procesul de predare-învățare-evaluare la chimie. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 11-a, 16-17 martie 2024. Vol. 2 : Tendințe actuale în didactica științelor vieții și a științelor exacte. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Facultatea Biologie şi Chimie. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2024, pp. 37-43. ISBN 978- 9975-46-904-3. ISBN 978-9975-46-905-0 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-900-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-905-0
dc.identifier.isbn 978-9975-46-904-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6408
dc.description Dezvoltarea destul de rapidă a tehnologiilor informației și comunicațiilor din ultima perioadă a condus la marcarea unor schimbări majore în domeniul instruirii tradiționale, care s-a reorientat la instruirea asistată de calculator. În baza acestor schimbări rapide și a evoluției progresului tehnologic cât și a tendinței de internaționalizare a educației preuniversitare/universitare au apărut noi perspective și oportunități pentru procesul educațional, acesta fiind completat cu diferite metode moderne/complementare de predare-învățare-evaluare, fiind niște metode specifice societății contemporane/informaționale. en_US
dc.description.abstract The fairly rapid development of information and communication technologies in recent times has led to the marking of major changes in the field of traditional training, which has reoriented itself to computer-assisted training. Based on these rapid changes and the evolution of technological progress as well as the internationalization trend of preuniversity/university education, new perspectives and opportunities have appeared for the educational process, it being supplemented with different modern/complementary methods of teaching-learning-evaluation, being some methods specific to the contemporary/informational society. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Platforme educaționale en_US
dc.subject Instruire asistată de calculator en_US
dc.subject Didactica chimiei en_US
dc.subject Aplicații digitale en_US
dc.subject Educație online en_US
dc.subject Educational platforms en_US
dc.subject Didactics of chemistry en_US
dc.subject Digital applications en_US
dc.subject Online education en_US
dc.title Platforme educaționale utilizate în procesul de predare-învățare-evaluare la chimie en_US
dc.title.alternative Educational platforms used in the process teaching-learning-assessment in chemistry en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account