REPOZITORIU UPSC

Utilizarea senzorilor PASCO pentru motivarea elevilor la lectiile de chimie

Show simple item record

dc.contributor.author CERNEI, Ghenadie
dc.contributor.author SANDU, Veronica
dc.date.accessioned 2024-06-15T03:17:52Z
dc.date.available 2024-06-15T03:17:52Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation CERNEI, Ghenadie, SANDU, Veronica. Utilizarea senzorilor PASCO pentru motivarea elevilor la lectiile de chimie. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 11-a, 16-17 martie 2024. Vol. 2 : Tendințe actuale în didactica științelor vieții și a științelor exacte. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Facultatea Biologie şi Chimie. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2024, pp. 32-36. ISBN 978- 9975-46-904-3. ISBN 978-9975-46-905-0 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-900-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-905-0
dc.identifier.isbn 978-9975-46-904-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6407
dc.description Acest studiu examinează eficacitatea utilizării senzorilor PASCO în motivarea elevilor în procesul de învățare a chimiei. Integrarea tehnologiei senzoriale în activitățile educaționale oferă elevilor oportunitatea de a experimenta direct fenomenele chimice, transformând teoria în practică. Se urmărește evaluarea modului în care această abordare inovatoare contribuie la creșterea implicării și interesului elevilor pentru disciplina chimie. Studiul investighează fenomenul efectului termic în procesul de dizolvare. Prin utilizarea senzorilor PASCO, se analizează cum variază temperatura în timpul proceselor de dizolvare. Această explorare detaliată a efectului termic aduce o dimensiune practică și tangibilă în înțelegerea proceselor chimice, oferind elevilor o perspectivă aplicată și experimentală asupra conceptelor teoretice. en_US
dc.description.abstract This study examines the effectiveness of using PASCO sensors in motivating students in the process of learning chemistry. Integrating sensory technology into educational activities gives students the opportunity to directly experience chemical phenomena, turning theory into practice. It aims to evaluate how this innovative approach contributes to increasing students' involvement and interest in chemistry. The study investigates the phenomenon of the thermal effect in the dissolution process. By using PASCO sensors, it is analyzed how the temperature varies during the dissolution processes. This detailed exploration of the thermal effect brings a practical and tangible dimension to the understanding of chemical processes, giving students an applied and experiential perspective on theoretical concepts. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Chimie en_US
dc.subject Metode de predare a chimiei en_US
dc.subject Senzori PASCO en_US
dc.subject Motivaţie en_US
dc.subject Proiect STEAM en_US
dc.subject Chemistry en_US
dc.subject Chemistry teaching methods en_US
dc.subject PASCO sensors en_US
dc.subject Motivation en_US
dc.subject STEAM project en_US
dc.title Utilizarea senzorilor PASCO pentru motivarea elevilor la lectiile de chimie en_US
dc.title.alternative Using PASCO sensors to motivate students in chemistry lessons en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account