REPOZITORIU UPSC

Dezvoltarea inteligențelor multiple la disciplina chimie prin educație STEAM

Show simple item record

dc.contributor.author CAZACIOC, Nadejda
dc.contributor.author LAZAREV, Veronica
dc.date.accessioned 2024-06-14T04:10:42Z
dc.date.available 2024-06-14T04:10:42Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation CAZACIOC, Nadejda, LAZAREV, Veronica, CATAN, Sergiu. Dezvoltarea inteligențelor multiple la disciplina chimie prin educație STEAM. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 11-a, 16-17 martie 2024. Vol. 2 : Tendințe actuale în didactica științelor vieții și a științelor exacte. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Facultatea Biologie şi Chimie. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2024, pp. 18-24. ISBN 978- 9975-46-904-3. ISBN 978-9975-46-905-0 (PDF).
dc.identifier.isbn 978-9975-46-900-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-905-0
dc.identifier.isbn 978-9975-46-904-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6401
dc.description Articolul descrie explorarea și evidențierea impactului educației STEAM și a conceptului de inteligențe multiple în procesul de predare a chimiei,realizat cu elevii clasei VIII-a. În acest scop se urmărește identificarea avantajelor și relevanța aplicării acestor abordări în cadrul disciplinei chimie, evidențiind modul în care contribuie la dezvoltarea elevilor. Învățarea prin proiecte oferă posibilitatea de evidențiere a impactului concret în procesul de învățare, evaluând performanțele elevilor și relevanța educației STEAM în contextul disciplinei chimie en_US
dc.description.abstract The article describes the exploration and highlighting of the impact of STEAM education and the concept of multiple intelligences in the process of teaching chemistry, carried out with eighth grade students. For this purpose, the aim is to identify the advantages and relevance of the application of these approaches within the discipline of chemistry, highlighting how they contribute to the development of students. Learning through projects offers the possibility of highlighting the concrete impact in the learning process, evaluating student performance and the relevance of STEAM education in the context of the chemistry discipline. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Inteligențe multiple en_US
dc.subject Educație STEAM en_US
dc.subject Chimie en_US
dc.subject Abordări interdisciplinare en_US
dc.subject Multiple intelligences en_US
dc.subject STEAM education en_US
dc.subject Chemistry en_US
dc.subject Interdisciplinary approaches en_US
dc.title Dezvoltarea inteligențelor multiple la disciplina chimie prin educație STEAM en_US
dc.title.alternative Developing multiple intelligences in the discipline of chemistry through STEAM education en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account