REPOZITORIU UPSC

Reconfigurarea procesului de învățare școlară în contextul provocărilor societale: Monografie

Show simple item record

dc.date.accessioned 2024-06-10T08:45:51Z
dc.date.available 2024-06-10T08:45:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Reconfigurarea procesului de învățare școlară în contextul provocărilor societale: Monografie. Ministerul Educației şi Cercetării, Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Institutul de Cercetare, Inovare şi Transfer Tehnologic. Chişinău, 2023. CEP UPSC. 304 p. ISBN 978-9975-46-860-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-860-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6373
dc.description.abstract Lucrarea de față se află programatic sub semnul susținerii ideii de reconfigurare, cu largi posibilități de a identifica și a recomanda alte forme de configurare a învățării în școală, mai actuale și mai conforme cu cerințele sociale la zi. Necesitatea reconfigurării învățării este generată de multiplele fluctuații din sistemul educațional, de schimbările dinamice ce au loc în sistemul și în procesul educațional, în care dominanța competențelor este un factor de decizie. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Cultura învățării en_US
dc.subject Reconfigurarea procesului de învățare en_US
dc.subject Învățare școlară en_US
dc.subject Educația STEM en_US
dc.title Reconfigurarea procesului de învățare școlară în contextul provocărilor societale: Monografie en_US
dc.type Monografii en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account