REPOZITORIU UPSC

Credibilitatea și reputația în comunicarea mass-mediei din România

Show simple item record

dc.contributor.author NICULESCU, George
dc.date.accessioned 2024-06-09T15:46:50Z
dc.date.available 2024-06-09T15:46:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation NICULESCU, George. Credibilitatea și reputația în comunicarea mass-mediei din România. În: Cercetarea istorică și culturologică în spațiul unitar european: paradigme, realități, perspective : In honorem Valentina Enachi, 24-25 februarie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", pp. 153-165. ISBN 978-9975-46-817-6. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-817-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6372
dc.description.abstract Our world has become a world of information and communication. Communication and relationship are expressions of human existence, they are essential indicators of the way of life. Credibility confers and challenges authority, power, fairness and objectivity to the communicator. Reputation is extremely important in communication because it can have a significant impact on how the message is perceived. A positive reputation can help build trust and credibility. Media sustainability depends on credibility and reputation in communication. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Credibilitate en_US
dc.subject Reputație en_US
dc.subject Mass-media en_US
dc.subject Responsabilitate en_US
dc.subject Credibility en_US
dc.subject Reputation en_US
dc.subject Responsibility en_US
dc.title Credibilitatea și reputația în comunicarea mass-mediei din România en_US
dc.title.alternative Credibility and reputation in Romanian mass-media communication en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account