dc.contributor.author |
SCHIOPU, Lucia |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-05T07:33:33Z |
|
dc.date.available |
2017-06-05T07:33:33Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
SCHIOPU, Lucia. Hybrid classes - the modern paradigm in teaching English. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2, p. 253-260. Bibliogr.- 7 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/636 |
|
dc.description.abstract |
Invățarea mixtă reprezintă procesul asimilării a diverse stiluri de învățare, care se pot realiza prin intermediul resurselor fizice și virtuale mixte. Stilurile de predare/ învățare se referă la numeroasele modalități în care învațǎ oamenii. Prin intermediul învățǎrii mixte, acest lucru poate fi realizat prin crearea unei varietăți de sarcini de învățare și activități, utilizând tehnologia, instructorul și interacțiunea de tip "de la egal la egal". Instructorul se găsește apoi în poziția de a asista mai degrabă elevii în utilizarea competențelor informatice și a aplicațiilor, accesarea internetului, și de a-i încuraja să fie cursanți independenți. Învățarea mixtǎ cere timp pentru ca atât instructorul cât și cel care învață să se poatǎ adapta la acest concept relativ nou în furnizarea de instruire. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
Didactica limbii engleze |
en_US |
dc.subject |
Didactica limbii engleze--metode--invatarea mixta |
en_US |
dc.subject |
Limba engleza--invatare mixta |
en_US |
dc.subject |
Didactica limbii engleze--stiluri de invatare |
en_US |
dc.title |
Hybrid classes - the modern paradigm in teaching English |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |