REPOZITORIU UPSC

Hybrid classes - the modern paradigm in teaching English

Show simple item record

dc.contributor.author SCHIOPU, Lucia
dc.date.accessioned 2017-06-05T07:33:33Z
dc.date.available 2017-06-05T07:33:33Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation SCHIOPU, Lucia. Hybrid classes - the modern paradigm in teaching English. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2, p. 253-260. Bibliogr.- 7 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/636
dc.description.abstract Invățarea mixtă reprezintă procesul asimilării a diverse stiluri de învățare, care se pot realiza prin intermediul resurselor fizice și virtuale mixte. Stilurile de predare/ învățare se referă la numeroasele modalități în care învațǎ oamenii. Prin intermediul învățǎrii mixte, acest lucru poate fi realizat prin crearea unei varietăți de sarcini de învățare și activități, utilizând tehnologia, instructorul și interacțiunea de tip "de la egal la egal". Instructorul se găsește apoi în poziția de a asista mai degrabă elevii în utilizarea competențelor informatice și a aplicațiilor, accesarea internetului, și de a-i încuraja să fie cursanți independenți. Învățarea mixtǎ cere timp pentru ca atât instructorul cât și cel care învață să se poatǎ adapta la acest concept relativ nou în furnizarea de instruire. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.subject Didactica limbii engleze en_US
dc.subject Didactica limbii engleze--metode--invatarea mixta en_US
dc.subject Limba engleza--invatare mixta en_US
dc.subject Didactica limbii engleze--stiluri de invatare en_US
dc.title Hybrid classes - the modern paradigm in teaching English en_US
dc.type Materialele Conferintei en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account