dc.contributor.author |
SAGOIAN, Eraneac |
|
dc.contributor.author |
SAGOYAN, Agunik |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-05T07:22:43Z |
|
dc.date.available |
2017-06-05T07:22:43Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Sagoian, Eraneac; Sagoian, Agunic. Creating Rubrics for Students’ Effective Assessment. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2, p. 166-172. Bibliogr.- 6 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/634 |
|
dc.description.abstract |
Acest articol se referă la problema creării grilelor de evaluare eficientă a elevilor. El defineşte ce este evaluarea şi cât de important este crearea grilelor pentru evaluare corectă. Descrie caracteristicile cheie şi oferă câteva sfaturi comune pentru crearea grilelor. De asemenea, se prezintă un exemplu al unei grile de evaluare a eseului şi descrie paşii de bază în proiectarea unei grile eficace. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii engleze |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii engleze--students--motivare |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii engleze--evaluare--grile |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii engleze--evaluare eficienta--criterii--elaborare |
en_US |
dc.subject |
evaluare didactica--limba engleza--metode |
en_US |
dc.title |
Creating Rubrics for Students’ Effective Assessment |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |