dc.contributor.author |
PORTĂRESCO, Tatiana |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-02T08:03:58Z |
|
dc.date.available |
2017-06-02T08:03:58Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Portăresco, Tatiana. Real-life and Classroom Listening Situations. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2, p. 150-155. Bibliogr.- 3 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/631 |
|
dc.description.abstract |
Importanţa predării audierii nu evocă nici un dubiu că este una dintre cele mai dificile abilităţi. Abordările pentru învaţarea studenţilor să audieze mai eficient au variat de-a lungul anilor, în funcţie de teoriile predominante asupra procesului de ascultare. Scopul articolului este de a arăta legătura dintre relaţia situaţiilor întilnite în viaţa reală şi în clas, în timpul audierii. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
Limba engleza |
en_US |
dc.subject |
Limba engleza--audiere |
en_US |
dc.subject |
Didactica limbii engleze--audiere |
en_US |
dc.subject |
Didactica limbii engleze--audiere--mijloace |
en_US |
dc.subject |
Didactica limbii engleze--audiere--metode |
en_US |
dc.title |
Real-life and Classroom Listening Situations |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |