dc.contributor.author |
ŞCHIOPU, Ludmila |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-16T12:26:54Z |
|
dc.date.available |
2024-05-16T12:26:54Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
ŞCHIOPU, Ludmila. Rolul și componentele bunăstării psiho-emoționale în instituția de învățământ. În: Securitatea psihologică la copii în perioadă de criză : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 26 mai 2023. Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău, Laboratorul Securitate Psihologică. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 76-80. ISBN 978-9975-46-824-4. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-824-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6297 |
|
dc.description |
Bunăstarea psihologică poate fi înţeleasă prin modul în care noi ne raportăm la trăirile pe care le avem în urma experienţelor de viață, la modul în care percepem şi înţelegem viaţa şi prin modul în care suntem deschişi spre experienţă. Există o legătură directă între bunăstarea psiho-emoțională a elevilor și a cadrelor didactice în carul instituției de învățământ și reușita academică și prestația profesională. |
en_US |
dc.description.abstract |
Psychological well-being can be understood by the way we relate to the feelings we have as a result of life experiences, the way we perceive and understand life, and the way we are open to experience. There is a direct link between the psycho-emotional well-being of students and teachers in the educational institution and academic success and professional performance. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Bunăstarea psiho-emoţională |
en_US |
dc.subject |
Cadru didactic |
en_US |
dc.subject |
Succes academic |
en_US |
dc.subject |
Psycho-emotional well-being |
en_US |
dc.subject |
Academic success |
en_US |
dc.title |
Rolul și componentele bunăstării psiho-emoționale în instituția de învățământ |
en_US |
dc.title.alternative |
The role and components of psycho-emotional well-being in the educational institution |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |