REPOZITORIU UPSC

Strategii clasice și moderne de operare terminologică la lecția de biologie spre activizarea elevilor și implicarea directă în procesul educațional

Show simple item record

dc.contributor.author ȘARAGOV, Diana
dc.date.accessioned 2024-05-07T04:21:38Z
dc.date.available 2024-05-07T04:21:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation ȘARAGOV, Diana. Strategii clasice și moderne de operare terminologică la lecția de biologie spre activizarea elevilor și implicarea directă în procesul educațional. În: Conferinţa ştiinţifico-practică. Alfabetizarea terminologică, imperativ al secolului al XXI-lea, 7 octombrie 2022. Proiectul Instituţional "Alfabetizarea terminologică a elevilor de gimnaziu". Cifrul 20.80009.1606.07 / Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023. pp. 111-117. ISBN 978-9975-46-688-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-688-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6281
dc.description Științele sunt motorul dezvoltării societății umane. Progresele în științele educației produc cele mai pronunțate modificări în lanț ale societății. Instruirea și educarea în școală au impact pronunțat asupra generației în formare, cu rezultate văzute în timp. Alegerea corectă a strategiilor și metodelor de învățare asigură atingerea finalităților educaționale și formarea sistemului de valori. Metodele interactive îi implică pe elevi în activități și astfel ei prelucrează și asimilează cunoștințele teoretice. Activitatea de grup stimulează formarea competențelor de comunicare transferabile și utile în diverse situații. Odată ce elevii își formează competențe solide în școală, ei au mai multă încredere în sine și o pregătire mai bună pentru colegiu și facultate. en_US
dc.description.abstract Sciences are the engine of the development of human society. Advances in the sciences of education produce the most pronounced chain changes in society. Training and education in school has a pronounced impact on the generation in training, with results seen over time. The correct choice of learning strategies and methods ensures the achievement of educational goals and the formation of the value system. Interactive methods involve students in activities and thus they process and assimilate theoretical knowledge. Group activity stimulates the formation of transferable and useful communication skills in various situations. Once students build solid skills in school they have more self-confidence and are better prepared for college and university faculty. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Terminologie lingvistică en_US
dc.subject Metode de predare en_US
dc.subject Didactică en_US
dc.subject Linguistic terminology en_US
dc.subject Teaching methods en_US
dc.subject Didactics en_US
dc.title Strategii clasice și moderne de operare terminologică la lecția de biologie spre activizarea elevilor și implicarea directă în procesul educațional en_US
dc.title.alternative Classic and modern strategies of terminological operation in the biology lesson to activate students and direct involvement in the educational process en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account