REPOZITORIU UPSC

Integrarea metodelor complementare în evaluarea competenței de comunicare la limba engleză

Show simple item record

dc.contributor.author CERNEI, Cristina
dc.date.accessioned 2024-05-07T04:18:18Z
dc.date.available 2024-05-07T04:18:18Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation CERNEI, Cristina. Integrarea metodelor complementare în evaluarea competenței de comunicare la limba engleză. În: Conferinţa ştiinţifico-practică. Alfabetizarea terminologică, imperativ al secolului al XXI-lea, 7 octombrie 2022. Proiectul Instituţional "Alfabetizarea terminologică a elevilor de gimnaziu". Cifrul 20.80009.1606.07 / Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023. pp. 104-111. ISBN 978-9975-46-688-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-688-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6280
dc.description Schimbările esenţiale care se produc în sistemul educațional din Republica Moldova vizează o tendință de ameliorare față de utilizarea metodelor şi tehnicilor de evaluarealternative. La nivel de clasă putem aplica și integra metode complementare îndeplinind funcțiile Curriculumului la limba engleză care reies din stipulările competenţelor la limba străină conform nivelului nivelul B1+ conform noilor descriptori CECRL. Metodele precum banda desenată, colajul, harta conceptuală, infograficul, jurnalul de lectură și de învățare precum și studiul de caz prezintă tot mai mult interes în procesul de evaluare a competenței de comunicare lingvistice, pragmatice, sociolingvistice și inter/pluri culturală. en_US
dc.description.abstract The meaningful changes that have occurred in the Republic of Moldova Educational System face an improvement of usage of various alternative assessment methods and techniques. When facing students we are to apply and integrate alternative assessment methods, thus complying to the functions of the Foreign Language Curriculum that are the outcomes of the stipulated competences according to B1+ level skills and new CEFRL descriptors for English as a foreign language. Hence, methods like comic book, collage, concept map, info graphic, reading and learning journals, as well as case study present a wider interest in the process of assessing the communicative linguistic, pragmatic, sociolinguistic and pluri/inter cultural competences. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Terminologie lingvistică en_US
dc.subject Meode de predare en_US
dc.subject Limba engleză en_US
dc.subject Conpetența de comunciare en_US
dc.subject Metodă alternativă en_US
dc.subject Linguistic terminology en_US
dc.subject Teaching methods en_US
dc.subject English language en_US
dc.subject Communicative competence en_US
dc.subject Alternative method en_US
dc.title Integrarea metodelor complementare în evaluarea competenței de comunicare la limba engleză en_US
dc.title.alternative The integration of alternative methods in assessing the english as a forign language communication competence en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account