dc.contributor.author |
CERNEI, Cristina |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-07T04:18:18Z |
|
dc.date.available |
2024-05-07T04:18:18Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
CERNEI, Cristina. Integrarea metodelor complementare în evaluarea competenței de comunicare la limba engleză. În: Conferinţa ştiinţifico-practică. Alfabetizarea terminologică, imperativ al secolului al XXI-lea, 7 octombrie 2022. Proiectul Instituţional "Alfabetizarea terminologică a elevilor de gimnaziu". Cifrul 20.80009.1606.07 / Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023. pp. 104-111. ISBN 978-9975-46-688-2. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-688-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6280 |
|
dc.description |
Schimbările esenţiale care se produc în sistemul educațional din Republica Moldova vizează o tendință de ameliorare față de utilizarea metodelor şi tehnicilor de evaluarealternative. La nivel de clasă putem aplica și integra metode complementare îndeplinind funcțiile Curriculumului la limba engleză care reies din stipulările competenţelor la limba străină conform nivelului nivelul B1+ conform noilor descriptori CECRL. Metodele precum banda desenată, colajul, harta conceptuală, infograficul, jurnalul de lectură și de învățare precum și studiul de caz prezintă tot mai mult interes în procesul de evaluare a competenței de comunicare lingvistice, pragmatice, sociolingvistice și inter/pluri culturală. |
en_US |
dc.description.abstract |
The meaningful changes that have occurred in the Republic of Moldova Educational System face an improvement of usage of various alternative assessment methods and techniques. When facing students we are to apply and integrate alternative assessment methods, thus complying to the functions of the Foreign Language Curriculum that are the outcomes of the stipulated competences according to B1+ level skills and new CEFRL descriptors for English as a foreign language. Hence, methods like comic book, collage, concept map, info graphic, reading and learning journals, as well as case study present a wider interest in the process of assessing the communicative linguistic, pragmatic, sociolinguistic and pluri/inter cultural competences. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Terminologie lingvistică |
en_US |
dc.subject |
Meode de predare |
en_US |
dc.subject |
Limba engleză |
en_US |
dc.subject |
Conpetența de comunciare |
en_US |
dc.subject |
Metodă alternativă |
en_US |
dc.subject |
Linguistic terminology |
en_US |
dc.subject |
Teaching methods |
en_US |
dc.subject |
English language |
en_US |
dc.subject |
Communicative competence |
en_US |
dc.subject |
Alternative method |
en_US |
dc.title |
Integrarea metodelor complementare în evaluarea competenței de comunicare la limba engleză |
en_US |
dc.title.alternative |
The integration of alternative methods in assessing the english as a forign language communication competence |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |