dc.contributor.author |
HERȚA, Lilia |
|
dc.contributor.author |
GOLUBOVSCHI, Oxana |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-02T07:41:32Z |
|
dc.date.available |
2017-06-02T07:41:32Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
HERȚA, Lilia, GOLUBOVSCHI, Oxana. Using Cooperative Learning to Facilitate Alternative Assessment. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2, p. 135-140. Bibliogr.- 4 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/627 |
|
dc.description.abstract |
Scopul acestui articol este de a arăta modul în care învățarea prin cooperare poate fi folosit pentru a facilita evaluarea alternativă în clasă. Învățarea prin cooperare se bazează pe principiile de interdependență pozitivă, responsabilitate individuala, interacțiunea față-în-față, abilități interpersonale, la fel, si lucrul in grup prin care se ating atât scopuri individuale, cât si de grup. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
Didactica limbii engleze |
en_US |
dc.subject |
Didactica limbii engleze--invatare prin cooperare |
en_US |
dc.subject |
Limba engleza--invatare prin cooperare |
en_US |
dc.subject |
Limba engleza |
en_US |
dc.title |
Using Cooperative Learning to Facilitate Alternative Assessment |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |