REPOZITORIU UPSC

Using Cooperative Learning to Facilitate Alternative Assessment

Show simple item record

dc.contributor.author HERȚA, Lilia
dc.contributor.author GOLUBOVSCHI, Oxana
dc.date.accessioned 2017-06-02T07:41:32Z
dc.date.available 2017-06-02T07:41:32Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation HERȚA, Lilia, GOLUBOVSCHI, Oxana. Using Cooperative Learning to Facilitate Alternative Assessment. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2, p. 135-140. Bibliogr.- 4 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/627
dc.description.abstract Scopul acestui articol este de a arăta modul în care învățarea prin cooperare poate fi folosit pentru a facilita evaluarea alternativă în clasă. Învățarea prin cooperare se bazează pe principiile de interdependență pozitivă, responsabilitate individuala, interacțiunea față-în-față, abilități interpersonale, la fel, si lucrul in grup prin care se ating atât scopuri individuale, cât si de grup. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.subject Didactica limbii engleze en_US
dc.subject Didactica limbii engleze--invatare prin cooperare en_US
dc.subject Limba engleza--invatare prin cooperare en_US
dc.subject Limba engleza en_US
dc.title Using Cooperative Learning to Facilitate Alternative Assessment en_US
dc.type Materialele Conferintei en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account