| dc.contributor.author | HERȚA, Lilia | |
| dc.contributor.author | GOLUBOVSCHI, Oxana | |
| dc.date.accessioned | 2017-06-02T07:41:32Z | |
| dc.date.available | 2017-06-02T07:41:32Z | |
| dc.date.issued | 2014 | |
| dc.identifier.citation | HERȚA, Lilia, GOLUBOVSCHI, Oxana. Using Cooperative Learning to Facilitate Alternative Assessment. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2, p. 135-140. Bibliogr.- 4 titl. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/627 | |
| dc.description.abstract | Scopul acestui articol este de a arăta modul în care învățarea prin cooperare poate fi folosit pentru a facilita evaluarea alternativă în clasă. Învățarea prin cooperare se bazează pe principiile de interdependență pozitivă, responsabilitate individuala, interacțiunea față-în-față, abilități interpersonale, la fel, si lucrul in grup prin care se ating atât scopuri individuale, cât si de grup. | en_US |
| dc.language.iso | en | en_US |
| dc.subject | Didactica limbii engleze | en_US |
| dc.subject | Didactica limbii engleze--invatare prin cooperare | en_US |
| dc.subject | Limba engleza--invatare prin cooperare | en_US |
| dc.subject | Limba engleza | en_US |
| dc.title | Using Cooperative Learning to Facilitate Alternative Assessment | en_US |
| dc.type | Materialele Conferintei | en_US |