REPOZITORIU UPSC

Predarea substantivelor însoțite de articole hotărâte și nehotărâte la cazurile nominativ, acuzativ și dativ (der, die das, ein, eine) la disciplina limba germană (clasele a v-a și a ix-a)

Show simple item record

dc.contributor.author GÎRLEA, Olesea
dc.date.accessioned 2024-05-07T04:14:12Z
dc.date.available 2024-05-07T04:14:12Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation GÎRLEA, Olesea. Predarea substantivelor însoțite de articole hotărâte și nehotărâte la cazurile nominativ, acuzativ și dativ (der, die das, ein, eine) la disciplina limba germană (clasele a v-a și a ix-a). În: Conferinţa ştiinţifico-practică. Alfabetizarea terminologică, imperativ al secolului al XXI-lea, 7 octombrie 2022. Proiectul Instituţional "Alfabetizarea terminologică a elevilor de gimnaziu". Cifrul 20.80009.1606.07 / Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023. pp. 94-104. ISBN 978-9975-46-688-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-688-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6279
dc.description Articolul aduce în discuție diverse strategii de predare a articolelor hotărâte și nehotărâte însoțite de adjective și substantive în limba germană, la treapta gimnazială. Abordarea tematică vizează nivelul de comunicare A 1.1, A 1.2, A 2.1 și A 2.2. de la simplu spre complex, excluderea definițiilor din manuale, jocul și rolul culorilor în învățare, scheme conceptuale, diverse tipuri de exerciții prin care se formează deprinderile de însușire și diferențiere a articolelor hotărâte după gen, număr și caz. en_US
dc.description.abstract The article discusses various strategies for teaching definite and indefinite articles accompanied by adjectives and nouns in German, at the gymnasium level. The thematic approach concerns the level of communication A 1.1, A 1.2, A 2.1 and A 2.2. from simple to complex, exclusion of definitions from textbooks, the game and the role of colors in learning, conceptual schemes, various types of exercises that form the skills of learning and differentiating articles determined by gender, number and case. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Terminologie lingvistică en_US
dc.subject Meode de predare en_US
dc.subject Limba germană en_US
dc.subject Linguistic terminology en_US
dc.subject Teaching methods en_US
dc.subject German language en_US
dc.title Predarea substantivelor însoțite de articole hotărâte și nehotărâte la cazurile nominativ, acuzativ și dativ (der, die das, ein, eine) la disciplina limba germană (clasele a v-a și a ix-a) en_US
dc.title.alternative Teaching nouns accompanied by definite and indefinite articles in nominative, accusative and dative cases (der, die das, ein, eine) in german (5th and 9th grades) en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account