dc.contributor.author |
GÎRLEA, Olesea |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-07T04:14:12Z |
|
dc.date.available |
2024-05-07T04:14:12Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
GÎRLEA, Olesea. Predarea substantivelor însoțite de articole hotărâte și nehotărâte la cazurile nominativ, acuzativ și dativ (der, die das, ein, eine) la disciplina limba germană (clasele a v-a și a ix-a). În: Conferinţa ştiinţifico-practică. Alfabetizarea terminologică, imperativ al secolului al XXI-lea, 7 octombrie 2022. Proiectul Instituţional "Alfabetizarea terminologică a elevilor de gimnaziu". Cifrul 20.80009.1606.07 / Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023. pp. 94-104. ISBN 978-9975-46-688-2. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-688-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6279 |
|
dc.description |
Articolul aduce în discuție diverse strategii de predare a articolelor hotărâte și nehotărâte însoțite de adjective și substantive în limba germană, la treapta gimnazială. Abordarea tematică vizează nivelul de comunicare A 1.1, A 1.2, A 2.1 și A 2.2. de la simplu spre complex, excluderea definițiilor din manuale, jocul și rolul culorilor în învățare, scheme conceptuale, diverse tipuri de exerciții prin care se formează deprinderile de însușire și diferențiere a articolelor hotărâte după gen, număr și caz. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article discusses various strategies for teaching definite and indefinite articles accompanied by adjectives and nouns in German, at the gymnasium level. The thematic approach concerns the level of communication A 1.1, A 1.2, A 2.1 and A 2.2. from simple to complex, exclusion of definitions from textbooks, the game and the role of colors in learning, conceptual schemes, various types of exercises that form the skills of learning and differentiating articles determined by gender, number and case. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Terminologie lingvistică |
en_US |
dc.subject |
Meode de predare |
en_US |
dc.subject |
Limba germană |
en_US |
dc.subject |
Linguistic terminology |
en_US |
dc.subject |
Teaching methods |
en_US |
dc.subject |
German language |
en_US |
dc.title |
Predarea substantivelor însoțite de articole hotărâte și nehotărâte la cazurile nominativ, acuzativ și dativ (der, die das, ein, eine) la disciplina limba germană (clasele a v-a și a ix-a) |
en_US |
dc.title.alternative |
Teaching nouns accompanied by definite and indefinite articles in nominative, accusative and dative cases (der, die das, ein, eine) in german (5th and 9th grades) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |