REPOZITORIU UPSC

Terminologia evaluării rezultatelor școlare și competența de a învăța să înveți

Show simple item record

dc.contributor.author NASTAS, Svetlana
dc.date.accessioned 2024-05-07T03:42:51Z
dc.date.available 2024-05-07T03:42:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation NASTAS, Svetlana. Terminologia evaluării rezultatelor școlare și competența de a învăța să înveți. În: Conferinţa ştiinţifico-practică. Alfabetizarea terminologică, imperativ al secolului al XXI-lea, 7 octombrie 2022. Proiectul Instituţional "Alfabetizarea terminologică a elevilor de gimnaziu". Cifrul 20.80009.1606.07 / Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023. pp. 58-63. ISBN 978-9975-46-688-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-688-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6274
dc.description Materialul respectiv captează atenția cadrelor didactice și a specialiștilor interesați de evaluarea rezultatelor școlare în învățământul preuniversitar. Câmpul noțional al evaluării este destul de larg și flexibil, dar controlabil din momentul analizei din perspectivă legislativ/normativă, științifico-didactic și activitatea evaluativă la clasă. Terminologia evaluării rezultatelor școlare, gestionată responsabil de profesor la clasa de elevi, devine o sursă de regenerare a proceselor anterioare (predarea, învățarea), dar și o treaptă importantă în formarea competenței de a învăța să înveți. en_US
dc.description.abstract The present article captures the attention of teachers and experts interested in the results of school assessment in pre-university education. The national field of assessment is quite large and flexible, but controllable when referring to the legislative/normative, scientific-didactic analysis, as well as, to the classroom assessment. The terminology of the results of school assessment managed by the teacher in the classroom transforms into a source of regeneration of previous processes, i.e. teaching and learning, not to mention an important step in the development of the learning to learn skill. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Terminologie lingvistică en_US
dc.subject Terminologia evaluării en_US
dc.subject Linguistic terminology en_US
dc.subject The terminology of the results en_US
dc.title Terminologia evaluării rezultatelor școlare și competența de a învăța să înveți en_US
dc.title.alternative The terminology of the results of school assessment and the learning to learn skill en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account