dc.contributor.author |
NASTAS, Svetlana |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-07T03:42:51Z |
|
dc.date.available |
2024-05-07T03:42:51Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
NASTAS, Svetlana. Terminologia evaluării rezultatelor școlare și competența de a învăța să înveți. În: Conferinţa ştiinţifico-practică. Alfabetizarea terminologică, imperativ al secolului al XXI-lea, 7 octombrie 2022. Proiectul Instituţional "Alfabetizarea terminologică a elevilor de gimnaziu". Cifrul 20.80009.1606.07 / Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023. pp. 58-63. ISBN 978-9975-46-688-2. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-688-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6274 |
|
dc.description |
Materialul respectiv captează atenția cadrelor didactice și a specialiștilor interesați de evaluarea rezultatelor școlare în învățământul preuniversitar. Câmpul noțional al evaluării este destul de larg și flexibil, dar controlabil din momentul analizei din perspectivă legislativ/normativă, științifico-didactic și activitatea evaluativă la clasă. Terminologia evaluării rezultatelor școlare, gestionată responsabil de profesor la clasa de elevi, devine o sursă de regenerare a proceselor anterioare (predarea, învățarea), dar și o treaptă importantă în formarea competenței de a învăța să înveți. |
en_US |
dc.description.abstract |
The present article captures the attention of teachers and experts interested in the results of school assessment in pre-university education. The national field of assessment is quite large and flexible, but controllable when referring to the legislative/normative, scientific-didactic analysis, as well as, to the classroom assessment. The terminology of the results of school assessment managed by the teacher in the classroom transforms into a source of regeneration of previous processes, i.e. teaching and learning, not to mention an important step in the development of the learning to learn skill. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Terminologie lingvistică |
en_US |
dc.subject |
Terminologia evaluării |
en_US |
dc.subject |
Linguistic terminology |
en_US |
dc.subject |
The terminology of the results |
en_US |
dc.title |
Terminologia evaluării rezultatelor școlare și competența de a învăța să înveți |
en_US |
dc.title.alternative |
The terminology of the results of school assessment and the learning to learn skill |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |