REPOZITORIU UPSC

Asigurarea continuității între educația timpurie și învățământul primar prin învățarea experiențială

Show simple item record

dc.contributor.author ENACHE, Amalia
dc.date.accessioned 2024-04-21T03:39:37Z
dc.date.available 2024-04-21T03:39:37Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation ENACHE, Amalia. Asigurarea continuității între educația timpurie și învățământul primar prin învățarea experiențială. În: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale : Materialele simpozionului științific transfrontalier, 23 iunie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 330-336. ISBN 978-9975-46-859-6. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-859-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6259
dc.description Acest studiu evidențiază îmbunătățirea tranziției copiilor de la educația timpurie și îngrijirea timpurie la învățământul primar. Asigurarea continuității de la educația timpurie până la învățământul primar este un pas mare pentru toți copiii, o experiență de sprijin în această etapă poate influența dacă aceștia își pot dezvolta sau nu potențialul la școală, academic și social. Tranzițiile de calitate care sunt bine pregătite și centrate pe copil, gestionate de personal instruit care colaborează între ele și ghidate de un curriculum adecvat, sporesc efectele pozitive ale învățării timpurii și ale îngrijirii timpurii pentru a dura până la școala primară și nu numai. Prin învățarea experiențială, copiii pot dobândi cunoștințe, abilități și atitudini esențiale pentru tranziția lor către învățământul primar. en_US
dc.description.abstract This study highlights improving children’s transition from early education and care to primary education. Ensuring continuity from early education to primary education is a big step for all children, a supportive experience at this stage can influence whether or not they can develop their potential at school, academically and socially. Quality transitions that are well-prepared and child-centered, managed by trained staff who collaborate with each other and guided by an appropriate curriculum enhance the positive effects of early learning and care to last through primary school and beyond. Through experiential learning, children can acquire knowledge, skills and attitudes essential for their transition to primary education. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Educație timpurie en_US
dc.subject Învățământ primar en_US
dc.subject Competențe en_US
dc.subject Early education en_US
dc.subject Primary education en_US
dc.subject Competences en_US
dc.title Asigurarea continuității între educația timpurie și învățământul primar prin învățarea experiențială en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account