REPOZITORIU UPSC

Rolurile profesorului de istorie în contextul învăţării constructiviste

Show simple item record

dc.contributor.author SBÎRCIU, Călin
dc.date.accessioned 2024-04-15T13:29:38Z
dc.date.available 2024-04-15T13:29:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation SBÎRCIU, Călin. Rolurile profesorului de istorie în contextul învăţării constructiviste. În: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale : Materialele simpozionului științific transfrontalier, 23 iunie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 283-287. ISBN 978-9975-46-859-6. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-859-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6251
dc.description În societatea contemporană, pretenţiile şi aşteptările faţă de profesia didactică au crescut considerabil, sunt permanent legate de progresul şi dinamica dezvoltării societăţii, care au influenţat direct procesul de învăţare. În noul context de învățare, este firesc schimbarea rolurilor profesorului, care nu mai poate fi singura sursă de transmitere a cunoștințelor. Acest articol abordează problema rolurilor profesorului în contextul învățării constructiviste. en_US
dc.description.abstract In contemporary society, the demands and expectations towards the teaching profession have grown considerably, they are permanently related to the progress and dynamics of society’s development, which directly influenced the learning process. In the new learning context, it is natural to change the roles of the teacher, who can no longer be the only source of knowledge transmission. This article addresses the issue of teacher roles in the context of constructivist learning. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Constructivism en_US
dc.subject Profesor constructivist en_US
dc.subject Învățarea constructivistă en_US
dc.subject Gândire critică en_US
dc.subject Constructivist teacher en_US
dc.subject Constructivist learning en_US
dc.subject Critical thinking en_US
dc.title Rolurile profesorului de istorie în contextul învăţării constructiviste en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account