REPOZITORIU UPSC

Strategii de învățare la disciplina Biologie prin activități de cercetare

Show simple item record

dc.contributor.author PLACINTA, Daniela
dc.date.accessioned 2024-04-15T13:21:44Z
dc.date.available 2024-04-15T13:21:44Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation PLACINTA, Daniela. Strategii de învățare la disciplina Biologie prin activități de cercetare. În: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale : Materialele simpozionului științific transfrontalier, 23 iunie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 269-275. ISBN 978-9975-46-859-6. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-859-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6249
dc.description În perioada şcolară, când formarea personalităţii are loc în funcţie de caracteristicile de vârstă, cadrele didactice adoptă strategii eficiente de însuşire a unităţilor de conţinut în mod individualizat, adaptate stilurilor de învăţare ale elevilor. La disciplina Biologie, ca la toate disciplinele din Planul-cadru, se aplică strategii de învățare, axate pe principiile Didacticii. Ulterior, cercetarea în biologie direcționează cele mai adecvate strategii în atingerea scopurilor de învățare prin mai multe metode, precum problematizarea, modelarea etc., rezultate din investigațiile cognitive ale scopurilor urmărite. Activitățile de cercetare depind de mai mulți factori care valorifică potențialul de aplicare al competențelor specifice disciplinei Biologie. en_US
dc.description.abstract During the school period, when personality formation takes place according to age characteristics, the teaching staff adopts effective strategies for the acquisition of content units in an individualized way, adapted to the students’ learning styles. In the subject of Biology, as in all subjects in the Framework Plan, learning strategies are applied, focused on the principles of Didactics. Subsequently, research in biology directs the most appropriate strategies in achieving learning goals through several methods, such as problematization, modeling etc., resulting from cognitive investigations of the goals pursued. Research activities depend on several factors that capitalize on the application potential of the competences specific to the Biology discipline. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Strategii didactice en_US
dc.subject Cercetare en_US
dc.subject Interdisciplinaritate en_US
dc.subject Biologie en_US
dc.subject Didactic strategies en_US
dc.subject Research en_US
dc.subject Interdisciplinarity en_US
dc.subject Biology en_US
dc.title Strategii de învățare la disciplina Biologie prin activități de cercetare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account