REPOZITORIU UPSC

Triada predare-învățare-evaluare: abordare creativă

Show simple item record

dc.contributor.author STRATAN, Victoria
dc.date.accessioned 2024-04-15T13:04:45Z
dc.date.available 2024-04-15T13:04:45Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation STRATAN, Victoria. Triada predare-învățare-evaluare: abordare creativă. În: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale : Materialele simpozionului științific transfrontalier, 23 iunie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 238-244. ISBN 978-9975-46-859-6. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-859-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6245
dc.description Articolul abordează triada predare-învățare-evaluare din perspectiva creativității. Sunt enumerate barierele care intervin în procesul didactic (predare-învățare-evaluare), se prefigurează abordarea proiectării lecției în mod creativ, în concordanță cu ecologia gândirii creative. Pentru a elucida creativitatea în context didactic, sunt prezentate strategii centrate pe creativitate, utile profesorilor în procesul de predare-învățare-evaluare. en_US
dc.description.abstract The article approaches the teaching-learning-assessment triad from the perspective of creativity. The barriers that intervene in the didactic process (teaching-learning-evaluation) are listed, the approach of designing the lesson in a creative way is foreshadowed, in accordance with the ecology of creative thinking. In order to elucidate creativity in a didactic context, strategies centered on creativity, useful to teachers in the teaching-learning-evaluation process, are presented. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Predare en_US
dc.subject Învățare en_US
dc.subject Evaluare en_US
dc.subject Creativitate en_US
dc.subject Gândire creativă en_US
dc.subject Teaching en_US
dc.subject Learning en_US
dc.subject Assessment en_US
dc.subject Creativity en_US
dc.subject Creative thinking en_US
dc.title Triada predare-învățare-evaluare: abordare creativă en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account