dc.contributor.author |
STRATAN, Victoria |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-15T13:04:45Z |
|
dc.date.available |
2024-04-15T13:04:45Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
STRATAN, Victoria. Triada predare-învățare-evaluare: abordare creativă. În: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale : Materialele simpozionului științific transfrontalier, 23 iunie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 238-244. ISBN 978-9975-46-859-6. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-859-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6245 |
|
dc.description |
Articolul abordează triada predare-învățare-evaluare din perspectiva creativității. Sunt enumerate barierele care intervin în procesul didactic (predare-învățare-evaluare), se prefigurează abordarea proiectării lecției în mod creativ, în concordanță cu ecologia gândirii creative. Pentru a elucida creativitatea în context didactic, sunt prezentate strategii centrate pe creativitate, utile profesorilor în procesul de predare-învățare-evaluare. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article approaches the teaching-learning-assessment triad from the perspective of creativity. The barriers that intervene in the didactic process (teaching-learning-evaluation) are listed, the approach of designing the lesson in a creative way is foreshadowed, in accordance with the ecology of creative thinking. In order to elucidate creativity in a didactic context, strategies centered on creativity, useful to teachers in the teaching-learning-evaluation process, are presented. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Predare |
en_US |
dc.subject |
Învățare |
en_US |
dc.subject |
Evaluare |
en_US |
dc.subject |
Creativitate |
en_US |
dc.subject |
Gândire creativă |
en_US |
dc.subject |
Teaching |
en_US |
dc.subject |
Learning |
en_US |
dc.subject |
Assessment |
en_US |
dc.subject |
Creativity |
en_US |
dc.subject |
Creative thinking |
en_US |
dc.title |
Triada predare-învățare-evaluare: abordare creativă |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |