| dc.contributor.author | STRATAN, Victoria | |
| dc.date.accessioned | 2024-04-15T13:04:45Z | |
| dc.date.available | 2024-04-15T13:04:45Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.identifier.citation | STRATAN, Victoria. Triada predare-învățare-evaluare: abordare creativă. În: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale : Materialele simpozionului științific transfrontalier, 23 iunie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 238-244. ISBN 978-9975-46-859-6. | en_US |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-46-859-6 | |
| dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6245 | |
| dc.description | Articolul abordează triada predare-învățare-evaluare din perspectiva creativității. Sunt enumerate barierele care intervin în procesul didactic (predare-învățare-evaluare), se prefigurează abordarea proiectării lecției în mod creativ, în concordanță cu ecologia gândirii creative. Pentru a elucida creativitatea în context didactic, sunt prezentate strategii centrate pe creativitate, utile profesorilor în procesul de predare-învățare-evaluare. | en_US |
| dc.description.abstract | The article approaches the teaching-learning-assessment triad from the perspective of creativity. The barriers that intervene in the didactic process (teaching-learning-evaluation) are listed, the approach of designing the lesson in a creative way is foreshadowed, in accordance with the ecology of creative thinking. In order to elucidate creativity in a didactic context, strategies centered on creativity, useful to teachers in the teaching-learning-evaluation process, are presented. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" | en_US |
| dc.subject | Predare | en_US |
| dc.subject | Învățare | en_US |
| dc.subject | Evaluare | en_US |
| dc.subject | Creativitate | en_US |
| dc.subject | Gândire creativă | en_US |
| dc.subject | Teaching | en_US |
| dc.subject | Learning | en_US |
| dc.subject | Assessment | en_US |
| dc.subject | Creativity | en_US |
| dc.subject | Creative thinking | en_US |
| dc.title | Triada predare-învățare-evaluare: abordare creativă | en_US |
| dc.type | Article | en_US |