REPOZITORIU UPSC

Strategii didactice în abordarea interdisciplinară la aria curriculară tehnologii

Show simple item record

dc.contributor.author FILIP, Marinela
dc.contributor.author MOLNAR, Mihai
dc.date.accessioned 2024-04-15T12:48:05Z
dc.date.available 2024-04-15T12:48:05Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation FILIP, Marinela, MOLNAR, Mihai. Strategii didactice în abordarea interdisciplinară la aria curriculară tehnologii. În: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale : Materialele simpozionului științific transfrontalier, 23 iunie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 233-237. ISBN 978-9975-46-859-6. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-859-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6244
dc.description Societatea modernă în continuă dezvoltare, și implicit tehnologia modernă de care dispune, provoacă cumva revoluția învățământului românesc, dar și atitudinea cadrelor didactice. Trăind într-o lume reală, trebuie să fim conștienți de faptul că, în condițiile date, atenția elevilor este greu de trezit sau întreținut, deoarece multitudinea de informații și conștientizarea indirectă a faptului că orice informație poate fi accesată la un click distanță, fenomenul de plictiseală poate interveni rapid, dar depinde de priceperea, experiența și dedicarea profesorului de a lucra în așa fel încât aceste comportamente să fie, dacă nu eliminate, cel puțin diminuate, iar implementarea învățării active poate să fie un instrument util la dispoziția sa în vederea atingerii scopului final. en_US
dc.description.abstract The modern society in continuous development, and implicitly the modern technology at its disposal, somewhow causes the revolution of the Romanian education, but also the attitude of the teaching staff. Living in a real world, one must be aware of the fact that, under the given conditions, students’ attention is difficult to arouse or maintain, because the multitude of information and the indirect awareness of the fact that any information can be accessed at a click away, the phenomenon of boredom can intervene quickly, but it depends on the skill, experience and dedication of the professor to work in such a way that these behaviors are, if not eliminated, at least diminished, and the implementation of active learning can be a useful tool at his disposal in order to achieve the goal final. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Industria alimentară en_US
dc.subject Metode didactice en_US
dc.subject Procedee didactice en_US
dc.subject Interdisciplinaritate en_US
dc.subject Food industry en_US
dc.subject Didactic methods en_US
dc.subject Didactic procedures en_US
dc.subject Interdisciplinarity en_US
dc.title Strategii didactice în abordarea interdisciplinară la aria curriculară tehnologii en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account