dc.contributor.author |
FILIP, Marinela |
|
dc.contributor.author |
MOLNAR, Mihai |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-15T12:48:05Z |
|
dc.date.available |
2024-04-15T12:48:05Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
FILIP, Marinela, MOLNAR, Mihai. Strategii didactice în abordarea interdisciplinară la aria curriculară tehnologii. În: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale : Materialele simpozionului științific transfrontalier, 23 iunie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 233-237. ISBN 978-9975-46-859-6. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-859-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6244 |
|
dc.description |
Societatea modernă în continuă dezvoltare, și implicit tehnologia modernă de care dispune, provoacă cumva revoluția învățământului românesc, dar și atitudinea cadrelor didactice. Trăind într-o lume reală, trebuie să fim conștienți de faptul că, în condițiile date, atenția elevilor este greu de trezit sau întreținut, deoarece multitudinea de informații și conștientizarea indirectă a faptului că orice informație poate fi accesată la un click distanță, fenomenul de plictiseală poate interveni rapid, dar depinde de priceperea, experiența și dedicarea profesorului de a lucra în așa fel încât aceste comportamente să fie, dacă nu eliminate, cel puțin diminuate, iar implementarea învățării active poate să fie un instrument util la dispoziția sa în vederea atingerii scopului final. |
en_US |
dc.description.abstract |
The modern society in continuous development, and implicitly the modern technology at its disposal, somewhow causes the revolution of the Romanian education, but also the attitude of the teaching staff. Living in a real world, one must be aware of the fact that, under the given conditions, students’ attention is difficult to arouse or maintain, because the multitude of information and the indirect awareness of the fact that any information can be accessed at a click away, the phenomenon of boredom can intervene quickly, but it depends on the skill, experience and dedication of the professor to work in such a way that these behaviors are, if not eliminated, at least diminished, and the implementation of active learning can be a useful tool at his disposal in order to achieve the goal final. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Industria alimentară |
en_US |
dc.subject |
Metode didactice |
en_US |
dc.subject |
Procedee didactice |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Food industry |
en_US |
dc.subject |
Didactic methods |
en_US |
dc.subject |
Didactic procedures |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity |
en_US |
dc.title |
Strategii didactice în abordarea interdisciplinară la aria curriculară tehnologii |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |