dc.contributor.author |
MELNIC, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-15T12:43:07Z |
|
dc.date.available |
2024-04-15T12:43:07Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
MELNIC, Natalia. Cadrul didactic în învățământul simultan: aspecte strategice. În: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale : Materialele simpozionului științific transfrontalier, 23 iunie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 225-232. ISBN 978-9975-46-859-6. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-859-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6243 |
|
dc.description |
Specificul muncii profesorului care predă la ore simultane constă în alternarea activității sale directe cu elevii unei clase, cu activitatea individuală a elevilor celeilalte clase, ținând cont de faptul că sarcinile didactice sunt desfăşurat în acelaşi indice de timp ca şi în activitatea cu o singură clasă. Totodată, trebuie asigurat un echilibru între activitatea directă și munca independentă, alternarea acestor forme realizându-se în faze sau etape de lucru, având întotdeauna grijă ca selecția și dozarea sarcinilor pentru activitatea independentă să permită realizarea. a obiectivelor. Relațiile pedagogice pot lua forma unor relații de cooperare autentice. Totul depinde de viziunea pedagogică a profesorului, de dăruirea și capacitatea sa de a transforma totul în artă – o artă în care copilul este centrul universului. |
en_US |
dc.description.abstract |
The specificity of the work of the teacher who teaches in simultaneous classes consists in alternating his direct activity with the students of one class, with the individual activity of the students of the other class, taking into account the fact that the teaching tasks are carried out in the same time index as in the activity with a single class. At the same time, a balance must be ensured between direct activity and independent work, the alternation of these forms being carried out in phases or stages of work, always taking care that the selection and dosage of the tasks for the independent activity allow the achievement of the objectives. Pedagogical relationships can take the form of genuine cooperative relationships. Everything depends on the pedagogical vision of the teacher, on his dedication and ability to turn everything into art - an art in which the child is the center of the universe. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Educație simultană |
en_US |
dc.subject |
Profesor |
en_US |
dc.subject |
Comunicare |
en_US |
dc.subject |
Muncă individuală |
en_US |
dc.subject |
Simultaneous education |
en_US |
dc.subject |
Teacher |
en_US |
dc.subject |
Communication |
en_US |
dc.subject |
Individual work |
en_US |
dc.title |
Cadrul didactic în învățământul simultan: aspecte strategice |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |