REPOZITORIU UPSC

Reconfigurarea învățării școlare prin prisma implementării cursurilor integrate

Show simple item record

dc.contributor.author BOCANCEA, Viorel
dc.date.accessioned 2024-04-15T12:09:15Z
dc.date.available 2024-04-15T12:09:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation BOCANCEA, Viorel. Reconfigurarea învățării școlare prin prisma implementării cursurilor integrate. În: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale : Materialele simpozionului științific transfrontalier, 23 iunie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 186-192. ISBN 978-9975-46-859-6. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-859-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6237
dc.description Educația STEM reprezintă o direcție necesară în formarea-dezvoltarea elevilor, care urmărește stimularea învățării științelor naturii aplicate în tehnologie și inginerie, cu un raționament logico-matematic permanent. Modelul transdisciplinar de reconfigurare a procesului de învățare a disciplinelor curriculare Matematică și Știință din perspectiva abordării STEM presupune dezvoltarea și implementarea disciplinei opționale integrate Educație STEM. Spre deosebire de alte discipline integrate, acest curs va atinge obiectivele educației STEM prin studierea aplicațiilor practice ale tehnologiilor moderne utilizate în aceste domenii. Cursul ar putea fi axat pe conținut transversal. Aceste conținuturi se vor concentra pe probleme globale ale umanității, cum ar fi eficiența energetică, agricultura ecologică etc. en_US
dc.description.abstract STEM education represents a necessary direction in the training-development of students, which aims to stimulate the learning of natural sciences applied in technology and engineering, with a permanent logical-mathematical reasoning. The transdisciplinary model for reconfiguring the learning process of the Mathematics and Science curricular subjects from the perspective of the STEM approach involves the development and implementation of the integrated optional subject STEM Education. Unlike other integrated disciplines, this course will achieve the goals of STEM education by studying the practical applications of modern technologies used in these fields. The course could be focused on cross-curricular content. These contents will be focused on global issues of humanity such as energy efficiency, organic agriculture etc. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Reconfigurare a învățării en_US
dc.subject Curs opțional en_US
dc.subject Curs integrat en_US
dc.subject Educație STEM en_US
dc.subject Reconfiguration of learning en_US
dc.subject Optional course en_US
dc.subject Integrated course en_US
dc.subject STEM education en_US
dc.title Reconfigurarea învățării școlare prin prisma implementării cursurilor integrate en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account