dc.contributor.author |
PETROVSCHI, Nina |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-15T12:05:35Z |
|
dc.date.available |
2024-04-15T12:05:35Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
PETROVSCHI, Nina. Complexitatea educațională a principiului multiperspectivității în învățarea istoriei. În: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale : Materialele simpozionului științific transfrontalier, 23 iunie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 178-185. ISBN 978-9975-46-859-6. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-859-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6236 |
|
dc.description |
Articolul prezintă o serie de răspunsuri legate de întrebarea dacă într-un context pragmatic se poate vorbi despre educația istorică din multiplele sale perspective, ținând cont de faptul că acesta este un mod de a gândi, de a selecta, de a revizui și de a folosi dovezi din diferite surse pentru a explicați complexitatea unei situații și descoperiți ce s-a întâmplat și de ce. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article presents a number of answers related to the question whether in a pragmatic context one can speak about historical education from its multiple perspectives, taking into account that this is a way of thinking, selecting, reviewing and using evidence from different sources to explain the complexity of a situation and discover what happened and why. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Multiperspectivitate |
en_US |
dc.subject |
Învățare pragmatică |
en_US |
dc.subject |
Empatie istorică |
en_US |
dc.subject |
Multiperspectivity |
en_US |
dc.subject |
Pragmatic learning |
en_US |
dc.subject |
Historical empathy |
en_US |
dc.title |
Complexitatea educațională a principiului multiperspectivității în învățarea istoriei |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |