REPOZITORIU UPSC

Strategii psihologice curriculare de dezvoltare a comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică

Show simple item record

dc.contributor.author BEȘU, Ana-Maria
dc.date.accessioned 2024-04-11T10:24:14Z
dc.date.available 2024-04-11T10:24:14Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation BEȘU, Ana-Maria. Strategii psihologice curriculare de dezvoltare a comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică. În: Educația din perspectiva conceptului Clasei Viitorului: Culegere de articole 3-4 noiembrie 2023. Conferința internațională ediția a 4-a, Chișinău, Moldova. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 265-270. ISBN 978-9975-46-865-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-865-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6232
dc.description În ultimele decenii, psihologii și pedagogii au devenit din ce în ce mai interesați de dezvoltarea comportamentului prosocial la copiii de vârstă școlară mică. Toate studiile subliniază importanța educației și intervențiilor care urmăresc să promoveze dezvoltarea empatiei, reglarea emoțiilor și relațiile sociale pozitive în dezvoltarea comportamentului prosocial la copii. Un accent deosebit este pus pe educația timpurie, deoarece este un moment crucial în dezvoltarea comportamentului prosocial la copii. Este important să se recunoască că dezvoltarea comportamentului prosocial la copiii de vârstă școlară mică necesită un efort coordonat și consecvent din partea părinților, cadrelor didactice și a întregii comunități. Prin utilizarea strategiilor curriculare adecvate, putem contribui la formarea unor adulți responsabili și implicați sociale, care pot fi activi și productivi în societatea noastră. en_US
dc.description.abstract In recent decades, psychologists and pedagogues have become increasingly interested in the development of prosocial behavior in young school-aged children. All studies emphasize the importance of education and interventions that aim to promote the development of empathy, emotion regulation, and positive social relationships in the development of prosocial behavior in children. A special emphasis is placed on early education, as it is a crucial moment in the development of prosocial behavior in children. It is important to recognize that the development of prosocial behavior in young school-age children requires a coordinated and consistent effort from parents, teachers and the entire community. By using appropriate curriculum strategies, we can contribute to the formation of responsible and socially engaged adults who can be active and productive in our society. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Comportament prosocial en_US
dc.subject Abilități sociale en_US
dc.subject Strategie en_US
dc.subject Moralitate en_US
dc.subject Prosocial behavior en_US
dc.subject Social skills en_US
dc.subject Strategy en_US
dc.subject Morality en_US
dc.title Strategii psihologice curriculare de dezvoltare a comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică en_US
dc.title.alternative Curricular psychological strategies for the development of prosocial behavior in students of low school age en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023
    3-4 noiembrie 2023, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account