dc.contributor.author |
BEȘU, Ana-Maria |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-11T10:24:14Z |
|
dc.date.available |
2024-04-11T10:24:14Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
BEȘU, Ana-Maria. Strategii psihologice curriculare de dezvoltare a comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică. În: Educația din perspectiva conceptului Clasei Viitorului: Culegere de articole 3-4 noiembrie 2023. Conferința internațională ediția a 4-a, Chișinău, Moldova. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 265-270. ISBN 978-9975-46-865-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-865-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6232 |
|
dc.description |
În ultimele decenii, psihologii și pedagogii au devenit din ce în ce mai interesați de dezvoltarea comportamentului prosocial la copiii de vârstă școlară mică. Toate studiile subliniază importanța educației și intervențiilor care urmăresc să promoveze dezvoltarea empatiei, reglarea emoțiilor și relațiile sociale pozitive în dezvoltarea comportamentului prosocial la copii. Un accent deosebit este pus pe educația timpurie, deoarece este un moment crucial în dezvoltarea comportamentului prosocial la copii. Este important să se recunoască că dezvoltarea comportamentului prosocial la copiii de vârstă școlară mică necesită un efort coordonat și consecvent din partea părinților, cadrelor didactice și a întregii comunități. Prin utilizarea strategiilor curriculare adecvate, putem contribui la formarea unor adulți responsabili și implicați sociale, care pot fi activi și productivi în societatea noastră. |
en_US |
dc.description.abstract |
In recent decades, psychologists and pedagogues have become increasingly interested in the development of prosocial behavior in young school-aged children. All studies emphasize the importance of education and interventions that aim to promote the development of empathy, emotion regulation, and positive social relationships in the development of prosocial behavior in children. A special emphasis is placed on early education, as it is a crucial moment in the development of prosocial behavior in children. It is important to recognize that the development of prosocial behavior in young school-age children requires a coordinated and consistent effort from parents, teachers and the entire community. By using appropriate curriculum strategies, we can contribute to the formation of responsible and socially engaged adults who can be active and productive in our society. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Comportament prosocial |
en_US |
dc.subject |
Abilități sociale |
en_US |
dc.subject |
Strategie |
en_US |
dc.subject |
Moralitate |
en_US |
dc.subject |
Prosocial behavior |
en_US |
dc.subject |
Social skills |
en_US |
dc.subject |
Strategy |
en_US |
dc.subject |
Morality |
en_US |
dc.title |
Strategii psihologice curriculare de dezvoltare a comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică |
en_US |
dc.title.alternative |
Curricular psychological strategies for the development of prosocial behavior in students of low school age |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |