dc.contributor.author |
PETCU, Tatiana |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-11T08:26:34Z |
|
dc.date.available |
2024-04-11T08:26:34Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
PETCU, Tatiana. Dezvoltarea limbajului prin joc didactic. În: Educația din perspectiva conceptului Clasei Viitorului: Culegere de articole 3-4 noiembrie 2023. Conferința internațională ediția a 4-a, Chișinău, Moldova. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 216-220. ISBN 978-9975-46-865-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-865-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6225 |
|
dc.description |
Unul dintre barometrele esențiale care reflectă rafinamentul cultural, aptitudinile cognitive și inteligența unui individ este modul în care acesta își articulează gândurile pe cale orală. De-a lungul vieții, perfecționarea vorbirii și creșterea vocabularului rămân eforturi permanente. Comunicarea, inițiată în copilăria timpurie prin elementele fundamentale ale limbajului, este o nevoie umană fundamentală care stă la baza existenței noastre. Pe măsură ce progresăm în viață, nevoia noastră de a ne transmite gândurile se amplifică și capătă dimensiuni multiple. Vorbirea servește drept pivot pentru o triadă de funcții, cuprinzând transmiterea de informații, articularea stărilor emoționale și facilitarea interacțiunilor interpersonale. |
en_US |
dc.description.abstract |
One of the pivotal barometers reflecting an individual's cultural refinement, cognitive aptitude, and intelligence is the manner in which they articulate their thoughts orally. Throughout one's life, the refinement of speech and the augmentation of vocabulary remain ongoing endeavors. Communication, initiated in early childhood through fundamental elements of language, is a fundamental human need that underpins our existence. As we progress through life, our compulsion to convey our thoughts burgeons and takes on multifarious dimensions. Speech serves as the linchpin for a triad of functions, encompassing the transmission of information, the articulation of emotional states, and the facilitation of interpersonal interactions. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Joc didactic |
en_US |
dc.subject |
Dezvoltarea limbajului |
en_US |
dc.subject |
Procesul de comunicare |
en_US |
dc.subject |
Educația comunicării orale |
en_US |
dc.subject |
Didactic play |
en_US |
dc.subject |
Language development |
en_US |
dc.subject |
Communication process |
en_US |
dc.subject |
Oral communication education |
en_US |
dc.title |
Dezvoltarea limbajului prin joc didactic |
en_US |
dc.title.alternative |
Language development through didactic play |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |