REPOZITORIU UPSC

TIC – element metodologic de integrare curriculară în realizarea unui demers didactic interactiv. Poșta electronică

Show simple item record

dc.contributor.author CERNEI, Andriana
dc.date.accessioned 2024-04-11T07:57:42Z
dc.date.available 2024-04-11T07:57:42Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation CERNEI, Andriana. TIC – element metodologic de integrare curriculară în realizarea unui demers didactic interactiv. Poșta electronică. În: Educația din perspectiva conceptului Clasei Viitorului: Culegere de articole 3-4 noiembrie 2023. Conferința internațională ediția a 4-a, Chișinău, Moldova. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 183-190. ISBN 978-9975-46-865-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-865-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6221
dc.description În contextul învățământului preuniversitar, competența digitală a educatorilor reprezintă o fațetă imperativă care are o importanță critică. Importanța sa este subliniată nu numai în educația tinerei generații de nativi digitali, ci și în traiectoria profesională a personalului didactic și în participarea activă a acestuia la viața societății. Acest articol, situat la confluența dintre dezvoltarea pedagogică și progresul tehnologic, propune un cadru sistematic pentru cultivarea progresivă a competenței digitale în cadrul cadrelor didactice. Abordarea propusă se aliniază la cele cinci domenii de competență distincte descrise de cercetătorii de la Centrul Comun de Cercetare al Uniunii Europene, cu un accent deosebit pe sfera comunicării și a colaborării. en_US
dc.description.abstract In the context of pre-university education, the digital competence of educators stands as an imperative facet that bears critical significance. Its significance is underscored not only in the education of the digitally native younger generation but also in the professional trajectory of teaching personnel and their active societal participation. This article, situated at the nexus of pedagogical development and technological advancement, advances a systematic framework for the progressive cultivation of digital competence within the teaching cadre. The proposed approach aligns with the five distinct competency domains outlined by researchers at the European Union Joint Research Center, with particular emphasis on the sphere of communication and collaboration. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Informatica en_US
dc.subject Competențe digitale en_US
dc.subject DigCompEdu en_US
dc.subject Cadru didactic en_US
dc.subject Instrumente web en_US
dc.subject Poșta electronică en_US
dc.subject Informatics en_US
dc.subject Digital skills en_US
dc.subject DigCompEdu en_US
dc.subject Teaching staff en_US
dc.subject Web tools en_US
dc.subject Gmail en_US
dc.title TIC – element metodologic de integrare curriculară în realizarea unui demers didactic interactiv. Poșta electronică en_US
dc.title.alternative ICT – methodological element of curricular integration in the realization of an interactive didactic approach. Electronic mail en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023
    3-4 noiembrie 2023, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account