REPOZITORIU UPSC

Abordări educaționale a inteligențelor multiple în învățarea școlară

Show simple item record

dc.contributor.author SIMION, Crenguța
dc.date.accessioned 2024-04-10T17:32:50Z
dc.date.available 2024-04-10T17:32:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation SIMION, Crenguța. Abordări educaționale a inteligențelor multiple în învățarea școlară. În: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale : Materialele simpozionului științific transfrontalier, 23 iunie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 157-161. ISBN 978-9975-46-859-6. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-859-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6220
dc.description Aplicarea Teoriei Inteligenţelor Multiple în sistemul educaţional oferă posibilitatea organizării unei învăţări interactive/diferenţiate/individualizate. Învățarea din perspectiva inteligențelor multiple este concepută și adaptată pentru elevi, pentru a-i sprijini în valorificarea propriilor resurse. O educație centrată pe elev reprezintă o educație care ia în serios diferențele dintre elevi, precum și descoperirea punctelor forte și a înclinațiilor educaționale ale fiecărui elev. La rândul său, mobilizarea inteligențelor multiple va ajuta elevii să dobândească informații cu un conținut disciplinar, și să nu fie folosite ca modalitate de clasificare a acestora. en_US
dc.description.abstract The application of the Theory of Multiple Intelligences in the educational system offers the possibility of organizing an interactive/differentiated/individualized learning. Learning from the perspective of multiple intelligences is designed and adapted for students, to support them in capitalizing on their own resources. A student-centered education represents an education that takes seriously the differences between students, as well as discovering the strengths and educational inclinations of each student. In turn, the mobilization of multiple intelligences will help students in acquiring information of a disciplinary content, and not to be used as a way of classifying them. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Inteligență en_US
dc.subject Teoria inteligențelor multiple en_US
dc.subject Învățare en_US
dc.subject Intelligence en_US
dc.subject Theory of multiple intelligences en_US
dc.subject Learning en_US
dc.title Abordări educaționale a inteligențelor multiple în învățarea școlară en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account