dc.contributor.author |
SIMION, Crenguța |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-10T17:32:50Z |
|
dc.date.available |
2024-04-10T17:32:50Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
SIMION, Crenguța. Abordări educaționale a inteligențelor multiple în învățarea școlară. În: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale : Materialele simpozionului științific transfrontalier, 23 iunie 2023. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp. 157-161. ISBN 978-9975-46-859-6. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-859-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6220 |
|
dc.description |
Aplicarea Teoriei Inteligenţelor Multiple în sistemul educaţional oferă posibilitatea organizării unei învăţări interactive/diferenţiate/individualizate. Învățarea din perspectiva inteligențelor multiple este concepută și adaptată pentru elevi, pentru a-i sprijini în valorificarea propriilor resurse. O educație centrată pe elev reprezintă o educație care ia în serios diferențele dintre elevi, precum și descoperirea punctelor forte și a înclinațiilor educaționale ale fiecărui elev. La rândul său, mobilizarea inteligențelor multiple va ajuta elevii să dobândească informații cu un conținut disciplinar, și să nu fie folosite ca modalitate de clasificare a acestora. |
en_US |
dc.description.abstract |
The application of the Theory of Multiple Intelligences in the educational system offers the possibility of organizing an interactive/differentiated/individualized learning. Learning from the perspective of multiple intelligences is designed and adapted for students, to support them in capitalizing on their own resources. A student-centered education represents an education that takes seriously the differences between students, as well as discovering the strengths and educational inclinations of each student. In turn, the mobilization of multiple intelligences will help students in acquiring information of a disciplinary content, and not to be used as a way of classifying them. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Inteligență |
en_US |
dc.subject |
Teoria inteligențelor multiple |
en_US |
dc.subject |
Învățare |
en_US |
dc.subject |
Intelligence |
en_US |
dc.subject |
Theory of multiple intelligences |
en_US |
dc.subject |
Learning |
en_US |
dc.title |
Abordări educaționale a inteligențelor multiple în învățarea școlară |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |